Ik wil graag "Paint.NET" aanbieden bij iemand op zijn pc en diegene informeren via een 1-malige notification icon in de tray. Verder is het pakket NIET mandatory voor de pc.
- Onder "Advertised Programs Client Agent Properties" - "Notification tab" staat "Display a notification message" aangevinkt.
- Onder "Computer Client Agent Properties" - "Reminders" staan de "Mandatory reminders" op:
> 24 hours - every 8 hours
< 24 hours - every 3 hours
< 1 hour - every 15 minutes.
- Onder "Programs" van de Package "Paint.NET" staat bij "Environment":
* program can run "whether or not a user is logged on" geselecteerd.
* "run with administrative rights" geselecteerd.
- Onder "Programs" van de Package "Paint.NET" staat bij "Advanced":
* "Suppress program notifications" uitgevinkt.
- Onder "Advertisements", Paint.NET properties, "Schedule", staat geen mandatory assignment.
- Onder "Advertisements", Paint.NET properties, "Interaction", staat "Display reminders according to the client agent reminders intervals" aangevinkt.
Voor het testen van de advertisement doe ik het volgende op de client om het pushen sneller te laten verlopen:
- Start "Configuration manager", "Actions", selecteer "Machine Policy Retrieval & Evaluation Cycle" en druk dan op "Initiate Action".
Vervolgens verschijnt er geen notification icon in de tray, maar zie ik wel de package klaar staan onder add/remove programs.
Waarom zie ik geen notification in mijn tray?
Edit: Oh ja, het pakket wordt gepushed naar de PC, niet naar de User
- Onder "Advertised Programs Client Agent Properties" - "Notification tab" staat "Display a notification message" aangevinkt.
- Onder "Computer Client Agent Properties" - "Reminders" staan de "Mandatory reminders" op:
> 24 hours - every 8 hours
< 24 hours - every 3 hours
< 1 hour - every 15 minutes.
- Onder "Programs" van de Package "Paint.NET" staat bij "Environment":
* program can run "whether or not a user is logged on" geselecteerd.
* "run with administrative rights" geselecteerd.
- Onder "Programs" van de Package "Paint.NET" staat bij "Advanced":
* "Suppress program notifications" uitgevinkt.
- Onder "Advertisements", Paint.NET properties, "Schedule", staat geen mandatory assignment.
- Onder "Advertisements", Paint.NET properties, "Interaction", staat "Display reminders according to the client agent reminders intervals" aangevinkt.
Voor het testen van de advertisement doe ik het volgende op de client om het pushen sneller te laten verlopen:
- Start "Configuration manager", "Actions", selecteer "Machine Policy Retrieval & Evaluation Cycle" en druk dan op "Initiate Action".
Vervolgens verschijnt er geen notification icon in de tray, maar zie ik wel de package klaar staan onder add/remove programs.
Waarom zie ik geen notification in mijn tray?
Edit: Oh ja, het pakket wordt gepushed naar de PC, niet naar de User