Na de laatste update van augustus 2010 heb ik op meerdere Windows XP systemen gemerkt dat het windows zeer traag werkt. Ik heb al een aantal keer gezocht via Google en GoT, maar het lijkt alsof ik de enige ben met dit probleem. Zijn er anderen die er ervaring mee hebben of die al weten welke update ervoor zorgt dat Windows XP zeer traag werkt?
Over welke update hebben we het dan? Kun je via Windows Update terughalen welke update dat was met een KB nummer?
Via taskmgr is niet duidelijk een proces aan te wijzen, of moet ik ergens anders kijken?
Om welke update het precies gaat weet ik niet. Mijn vermoeden is dat het gaat om een van de updates die afgelopen Patchdinsdag (10 augustus) zijn vrijgegeven.
Om welke update het precies gaat weet ik niet. Mijn vermoeden is dat het gaat om een van de updates die afgelopen Patchdinsdag (10 augustus) zijn vrijgegeven.
Ik heb het gemerkt op 3 laptops, pc's weet ik niet...
Je zou een counter log kunnen maken met Performance Monitor (perfmon.msc), met een aantal basis counters erin, die een dag laten lopen, en dan kijken wat er boven de tresholds zit. Ik heb voor de tresholds een artikel gemaakt op mijn eigen blog, hier te vinden:
Key Performance Counters and their thresholds
Dit artikel is weliswaar geschreven voor server varianten van Microsoft zijn producten, maar is ook wel toepasbaar op werkstations.
Misschien is het wel handiger hier Microsoft Support voor te bellen, het is voor mij in ieder geval erg lastig om dit zo op afstand te troubleshooten.
Telefoonnummer:
020 - 500 1500
Het zal €150 euro kosten. Let op: Je kan alleen met creditcard betalen.
Nou moet ik ook wel opmerken, dat jij al TS ook wel wat beter kunt meewerken om je eigen probleem op te lossen
.
Key Performance Counters and their thresholds
Dit artikel is weliswaar geschreven voor server varianten van Microsoft zijn producten, maar is ook wel toepasbaar op werkstations.
Misschien is het wel handiger hier Microsoft Support voor te bellen, het is voor mij in ieder geval erg lastig om dit zo op afstand te troubleshooten.
Telefoonnummer:
020 - 500 1500
Het zal €150 euro kosten. Let op: Je kan alleen met creditcard betalen.
Nou moet ik ook wel opmerken, dat jij al TS ook wel wat beter kunt meewerken om je eigen probleem op te lossen
Pagina: 1