Toon posts:

Plextor 12/10/32A, DirectCD 5.0 en Win2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heeft iemand een plextor 12/10/32A onder windows 2000 aan het branden gekregen met directcd (versie 3.03 of 5.0)

Ik heb zelf een Asus A7V moederbord met AMD processor. Alle laatste biossen en drivers. Heb alles al geprobeerd maar krijg foutmeldingen bij het gebruik van DirectCD.

Daarentegen is het zo als ik op mijn pc Windows ME installeer gaat het branden als een trein met DirectCD. De brander is dus niet kapot of wat dan ook.

Kan iemand mij helpen?

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Sommige burn-software draait (nog) niet onder W2k. Waarschijnlijk is dat hier ook het geval. Ergens in W2k kun je instellen dat bepaalde programma's in W95/98 mode gedraaid worden. Of die vlieger in dit geval opgaat, weet ik niet. Over dit laatste moet je ff een search doen in GoT. Anders zit er niets anders op een Dual-boot te draaien, een andere proggie te nemen of te wachten totdat er een update/w2k versie van jouw programma komt.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

directcd 5 komt uit ezcd 5 das de nieuwste versie pas geleden uitgekomen dus lijkt me wel dat moet werken met w2k.

Tja packetcd software wat moet je ermee? Heb je het echt nodig???

Leuk om te weten misschien dat zon soort functie standaard in win whistler zit ingebouwd en dan op elke andere whistler pc te lezen is.

Ik kan je trouwens niet helpen omdat ik het programma niet gebruik, maar het wel "via" dff heb gedownload :)