Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:28
Beste android gebruikers.

Via de zoekfunctie werd ik niks wijzer, daarvoor dit topic met mensen met dezelfde problemen.

Ik heb mijn milestone nu al vanaf december 2009, toen werkte de speaker nog perfect en kon ik in een telefoongesprek iedereen luid en duidelijk horen, Maar de laatste 2 maanden werkt hij niet meer goed en moet ik echt 1 oor dicht knijpen om iemand uberhaupt te horen egt zwaar irritant :( , ik heb de instellingen ook al eens aangepast naar clear, bright etc maar dat helpt niks, belvolume staat natuurlijk ook maximaal open. Heb het internet ook afgespeurt maar kan niks vinden van een oplossing? Is er geen app ofzo om het speakervolume hoger te zetten onder het bellen? Overigens doet de speaker het wel goed als ik handsfree bel.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Heb net ff gebeld met expansys die wisten dus nergens van en konden mij verder niet helpen. Ik kreeg van hun een site www.gsmrepareren.nl en daar kon ik hem dan aanbieden voor reparatie, alleen ben ik de gsm een paar weken kwijt en word hij in het buitenland gemaakt :s. Ik twijfel om dit te gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Zit je telefoon nog in de garantie?
Heb je Motorola al gebeld om te vragen wat de mogelijkheden zijn en of het misschien een bekende fout is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03
Hardwarematig is er iets niet in de haak. Ik heb een Motorola Milestone sinds december 2009 en geen problemen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Wat is het telefoonnummer van motorola dan? Volgens gsm repareren.nl heb ik 2 jaar garantie op de telefoon(maar denk dat dat standaard is), op internet staan trouwens meer mense met het probleem maar zie nergens een oplossing staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Pinsa schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:57:
Wat is het telefoonnummer van motorola dan? Volgens gsm repareren.nl heb ik 2 jaar garantie op de telefoon(maar denk dat dat standaard is), op internet staan trouwens meer mense met het probleem maar zie nergens een oplossing staan.
Je hebt niets met Motorola te maken. Als je de telefoon bij Expansys hebt gekocht, moet je contact met hen opnemen voor garantie. Tel: +31 (0) 208 908 003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Heb net op de motorola site gekeken, mijn garantie loopt tot 03/06/2012 dus als het goed is word het kosteloos verholpen. Met expansys heb ik dus al contact gehad, en die meneer wist echt nergens iets vanaf, vervolgens heeft hij mij doorgestuurd naar www.gsmrepareren.nl en daar zou ik hem kunnen aanbieden, word alleen in het buitenland dan gemaakt :> iemand toevallig ervaring met gsm repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hoezo "en die meneer wist echt nergens iets vanaf"?
Hij is toch je leverancier? Dan hoort hij je probleem ook gewoon te verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Hij wist er technisch niks vanaf zei die, hij gaf me toen het nummer van gsm repareren.nl en daar zou ik hem dan kunne laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Volgens mij wordt je dan gewoon flink afgescheept. Hij is jou leverancier, jij hebt garantie bij hem, hij moet het oplossen, de kosten zijn voor hem en/of de fabrikant (dat mag hij uitvechten) tenzei aantoonbaar dat het door jou komt.
Ik zou een net mailtje sturen of ze gewoon nogmaals platbellen, dat kan echt niet namelijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ts neem eens een kijkje op de site van consuwijzer, daar staat vrij veel voor jou relevante informatie op.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Noxious schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:46:
Volgens mij wordt je dan gewoon flink afgescheept. Hij is jou leverancier, jij hebt garantie bij hem, hij moet het oplossen, de kosten zijn voor hem en/of de fabrikant (dat mag hij uitvechten) tenzei aantoonbaar dat het door jou komt.
Ik zou een net mailtje sturen of ze gewoon nogmaals platbellen, dat kan echt niet namelijk. :+
Dit had ik zelf ook al gesnapt :) maar hij bied mij toch de kans om de gsm bij gsm repareren.nl te laten maken, ik ga daar echt geen kosten voor betalen hoor, die zou ik uiteraard op expansys verhalen, aangezien expansys geen eigen gsm service heeft kan ik hem wel aan expansys aanbieden, maar zal de gsm toch uiteindelijk bij een gsm reparatie bedrijf terecht komen. Maar ik ga ze toch nog een keer bellen, ik laat wel wat weten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pinsa op 23-08-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Erasmo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:06:
Ts neem eens een kijkje op de site van consuwijzer, daar staat vrij veel voor jou relevante informatie op.
Dankjewel ik heb ff gekeken, bij mobiele telefonie word ik er niet veel wijzer van, wel vond ik dit bij electronica:

Soms moet u voor een reparatie betalen. Maar dat hangt heel erg af van de situatie. Is uw product veel te snel kapot gegaan en kon u daar niets aan doen? Dan hebt u volgens de wet recht op een gratis reparatie. Dan hoeft u bijvoorbeeld ook geen onderzoekskosten of voorrijkosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Ik heb net ff contact gehad met expansys, nog 1x het probleem uitgelegt, en moest een e-mail naar hun toe sturen met het probleem :) al andere koek als vanmorgen met de meneer die nergens vanaf wist. Nu ff afwachten wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Ik heb een retourbrief van expansys ontvangen, nu gaat de gsm naar frankrijk, waar iedereen hier in eerste instantie de gsm van heeft af gekregen. Ben alleen ff aant afwachten of ik die retour moet gaan betalen. Mvg

[ Voor 8% gewijzigd door Pinsa op 25-08-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Gelukkig dan tot zover toch nog op een nette manier opgelost ;)

• Pinsa
Jup gelukkig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Nou ik ben inmiddels 4 weken verder, van het weekend maar eens naar expansys gemaild, en kreeg te horen dat ze nog aan het wachten zijn op de onderdelen van mijn milestone pfff balen. Ik ga nog eens wat info op zoeken op de consumentensite, kijken of het mag dat het zo lang duurt :)

[ Voor 21% gewijzigd door Pinsa op 27-09-2010 17:44 ]

Pagina: 1