Beste android gebruikers.
Via de zoekfunctie werd ik niks wijzer, daarvoor dit topic met mensen met dezelfde problemen.
Ik heb mijn milestone nu al vanaf december 2009, toen werkte de speaker nog perfect en kon ik in een telefoongesprek iedereen luid en duidelijk horen, Maar de laatste 2 maanden werkt hij niet meer goed en moet ik echt 1 oor dicht knijpen om iemand uberhaupt te horen egt zwaar irritant
, ik heb de instellingen ook al eens aangepast naar clear, bright etc maar dat helpt niks, belvolume staat natuurlijk ook maximaal open. Heb het internet ook afgespeurt maar kan niks vinden van een oplossing? Is er geen app ofzo om het speakervolume hoger te zetten onder het bellen? Overigens doet de speaker het wel goed als ik handsfree bel.
Mvg
Via de zoekfunctie werd ik niks wijzer, daarvoor dit topic met mensen met dezelfde problemen.
Ik heb mijn milestone nu al vanaf december 2009, toen werkte de speaker nog perfect en kon ik in een telefoongesprek iedereen luid en duidelijk horen, Maar de laatste 2 maanden werkt hij niet meer goed en moet ik echt 1 oor dicht knijpen om iemand uberhaupt te horen egt zwaar irritant
Mvg