Toon posts:

drivers-welke bevalt het best

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit is misschien een beetje newbie vraag
maar je hebt
detonator 6.xx
detonator 7.xx
detonator 10.xx
(ook 3 4 en 5 maar die boein me niet ;))
10.xx, 7.xx, en 6.xx zijn er voor win98
wat is het verschil tussen die
en welke bevalt jullie het best?

ik ben gf2 GTS owner, dus mensen die ook zown slachtoffer zijn, mogen zeker replyen op deze post :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Topicstarter
valt ie niet genoeg op ofzo :D

ik gebruik 6.50, maar ik hoor mensen over 7.xx, dat ze nu wel goed zijn...
maar ik zag laatst dat die 10.xx ook voor win98 zijn
wat is dan het verschil, ik bedoel, waarom ga je van 7.xx naar 10.xx, als het OS hetzelfde blijft :?

Verwijderd

Goed,

Lesje in "hoe krijg ik de meeste reactie op mn vraag"??

noem de kern in je subject line, wat jij doet is veels te algemeen zodat mensen je overslaan met de gedachte "weer zo'n sukkel"
verder wat je vraagt is uit en te na aan bod geweest, herkauwd en uitgekotst. Doe eens een search met detonator drivers en je bent een weekend zoet binnen dit forum.

daaaag

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
helaas doet de search het nu ff niet.......
ik heb die 7.xx een tijd terug gehad maar die bevielen me niet, heb nu de officiele 6.50 van nvidia.com en die bevallen mij het best tot nu toe, de 10.xx heb ik nooit gehad

PIII 800@804 Mhz

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:41
wat een gedoe he met al die drivers,maar ik had de 6.50,die ging goed,nu heb ik de 7.52,die doet het ook goed,en hij is nederlands,maar wel iets in score gezakt,niet veel.dus de 6.50 zou ik gewoon houden....ze zeggen dat de 6.xx serie voor dx7 is,de 7.xx serie voor dx8.....en de 10.xx voor win2000....
p3 550e@733mhz,asus cuv4x mobo,384mb 133mhz cas2 van corsair,asus v-7700 32mb pure,maxtor 5400rpm 15.3 gb,3dmark2000 score 6617 in default settings met de 6.50 drivers
grt erik

mijn systeem.

Verwijderd

Hoezo "Slachtoffer" als je een GTs hebt?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik was de "-tekens vergeten:)
nee maar zonder gekheid, ik dacht namelijk ook 10.xx is voor win2k, maar nou las ik laatst in een nieuwsbericht (of meuktracker, kweenie meer) dat 10.xx ook voor win9x was...
dat staat ook op de plek waar je hem download..
het ging me dus ff om het verschil tussen 7.xx en 10.xx ervan uitgaande dat deze laatste ook voor win 9x is
Pagina: 1