iPhone official unlock t-mobile

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:50
Hallo,

Ik heb even een aantal kleine vraagjes waarme ik zit.
Van een andere tweaker een iPhone overgenomen, jailbreak+unlock maar nu wil ik toch echter 4.0 (of hoger) uitproberen. Aangezien het toestel bijna een jaar oud was kan je een "gratis" unlock aanvragen bij t-mobile.
Maar hier zijn mijn probleempjes:

- Omdat ik Vodafone heb kan ik dan gewoon hunzelf opbellen of moet ik een t-mobile nummer doorgeven (iemand van mijn familie)?

- Nu dat ik de jailbreak+unlock aan heb staan moet ik die er eerst afhalen of kan ik gewoon eerst unlocken en dan het meest recente versie updaten via iTunes?

Bedankt,
Riccardo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:22
Ik heb het een keer nagevraagd bij T-Mobile, alleen de oorspronkelijke contracthouder kan de simlock laten verwijderen. Binnen 1 jaar kan het met een T-Mobile prepaid kaartje met voldoende beltegoed voor de kosten voor het verwijderen van de simlock. Dat is wat ze mij vertelden.
Het nummer dat je daarvoor moet bellen is 070-3056007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 16:54
Het schijnt ook te werken als je iemand anders met een T-Mobile abonnement laat bellen die al langer dan 1 jaar een contract heeft. Misschien wel het proberen waard, scheelt je toch weer €120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 08:33
Nee hoor, heb het vorig jaar voor de 3G van m'n vrouw gedaan, die ze tweedehands had gekocht. Zolang je de bongegevens hebt, kun je het ook zonder t-mobile abonnement opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt het eigenlijk met een nieuwe iPhone met een abonnement van 1 jaar? Dus abonnement gaat vandaag in, en na een jaar wil ik 'm simlockvrij laten maken, en een simonly van een andere provider aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat werkt hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dan kost het 120 euro. Per maand word het 10 euro goedkoper ongeveer. Na een jaar dus gratis. Dit geld wel voor T-Mobile, weet niet hoe dat in België zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedacht me net: gewoon niet verlengen, dan wordt het een contract voor onbepaalde tijd. Na een jaar gratis laten unlocken en dan kijken naar een nieuw -simonly- abonnement elders. Bij contract voor onbepaalde tijd is de opzegtermijn 1 maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:42:
Nee, dan kost het 120 euro. Per maand word het 10 euro goedkoper ongeveer. Na een jaar dus gratis. Dit geld wel voor T-Mobile, weet niet hoe dat in België zit.
Aangezien hij zegt dat hij 'm na een jaar simlockvrij wil laten maken is het dus wel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Delete.

Yes gelukt! 2 keer niet gelukt (wist niet dat je persee op de 30 min er uit/in moest doen) nu lekker genieten van iOS4!

[ Voor 81% gewijzigd door s1ck op 23-08-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

s1ck schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:25:
Delete.

Yes gelukt! 2 keer niet gelukt (wist niet dat je persee op de 30 min er uit/in moest doen) nu lekker genieten van iOS4!
Hoe dan? Ik wil het ook wel. Maar lukt mij niet met T-Mobile. Ik moest namelijk wel het nummer doorgeven waarmee de iPhone verbonden zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Ik heb gewoon mijn moeders telefoon nummer opgegeven^^

Netjes hoor die unlock, ben er veel blijer nu mee dan met die software crap.
Pagina: 1