Toon posts:

internet problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een belkin 54g router
ik was bezig met wireless security en dacht dat ik wist wat ik deed en begon wat anderen dingen te veranderen weet niet meer precies wat maar opeens viel het internet uit
en nadat ik de router gereset had hadden we een ander ip adress en kan ik niet meer op die pagina komen van 192.168.2.1
de ip is nu 77.249.119.76 en als ik dat intyp als webadres kan ik niet op die pagina komen zoals bij 192.168.2.1 weet iemand hoe ik alles trug kan draaien of kan maken?
want we hebben 4 computers thuis en alleen maar 2 kunnen er nu internet hebben :S

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik zou je WAN IP (77.*) even weghalen, lijkt alsof je router nu niet meedoet en je PC direct aan het kabelmodem verbonden zit. Router/moden aan/uit en even wachten, je router moet voordat hij kan NAT-ten goed kunnen communiceren met je modem.

Verwijderd

Heb je al een Router/Modem hard reset gedaan? Dus gewoon het 'reset-knopje' enkele seconden indrukken, die zich achter op je router/modem bevind.

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-02 19:51
Welke router is het presies?
Heb ervaring met een belkin 54g router die lastig is met reseten.
Dan moet je de adapter eruit halen en dan de reset knop indrukken volgens mij.
Of je moest de reset knop net zo lang vasthouden totdat je reactie bij de lampjes ziet

Verwijderd

Topicstarter
dankjewel voor jullie reacties
me broer heeft het opgelost terwijl ik wachte op reacties :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:26:
dankjewel voor jullie reacties
me broer heeft het opgelost terwijl ik wachte op reacties :)
Kun je ook verklaren wat het probleem nou precies was? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
de probleem was dat ik opeens de internet eruit knalde denk ik O.o en toen werd de ip verandert en konden er maar 2 pc's internet hebben en we konden ook niet naar zo een site gaan als 192.168.2.1
Pagina: 1