Ik heb een defecte voeding en wil deze vervangen door een ander. Die nieuwe heeft hetzelfde serienummer, artikelnr enz.. maar de amperes en voltages wijken iets af.. kan dit kwaad?
Een kleine afwijking kan geen kwaad. Als je systeem opeens zeer instabiel is dan zou het kunnen dat je voeding toch niet helemaal goed is. Werkt alles goed, maak je niet druk.
Maar 't zit m een beetje in de amperes. Bijv het grootste verschil tussen de 2 voedingen is 8 ampere over de rode draad.. kan dit dan kwaad?
Verwijderd
Leg het nou eens rustig uit, ik snap er zo ween flap van.
Wat voor een voeding, hoeveel watt, en welke is meer of minder, de oude kapotte of de nieuwe... ?
Wat voor een voeding, hoeveel watt, en welke is meer of minder, de oude kapotte of de nieuwe... ?
het gaat om een ADT voeding, model ADT-2018. Beide voedingen dus. Als ik naar de output kijk dan blijkt dat sommige kabels van kleur verschillen (zo uit m'n hoofd grijs en oranje) en dat de amperes ook nog wel eens willen wisselen. Zo heeft de rode kabel bij de defecte voeding 12 ampere terwijl het bij de goede voeding 15 is.Op maandag 12 maart 2001 16:47 schreef Hooi het volgende:
Leg het nou eens rustig uit, ik snap er zo ween flap van.
Meer Ampere is meer Watt.
? weet jij wat.
Pagina: 1