Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak al twee jaar gebruik van de iPhone 3G en heb nooit problemen gehad met het jailbreaken daarvan. Sinds kort kan het wel heel makkelijk. Door een pdf exploit (? ik ben geen expert) kan je versie 4.0.1 en daarvoor jailbreaken door simpelweg een website te bezoeken die een pdf presenteert. Paar klikjes verder en je iPhone is gejailbreaked. Prima, TOT ik het ook even op mijn iPhone 4 wou doen.

Die doet nu niks meer dan het Apple logo tonen bij opstarten. Via google kom ik erachter dat er wat geruchten zijn over gebrickte iPhone 4 toestellen dankzij het gewraakte jailbrakme.com. Ik dacht en een hoop andere op internet met mij dat een BRICK niet bestaat en dat het altijd wel op de een of andere manier in orginele staat terug te brengen is. Nu ben ik echter radeloos.

Op Engadget is hen hetzelfde overkomen (lijkt het) en ze hebben het opgelost, alleen is de vraag HOE?
http://www.engadget.com/2...its-from-iphone-dev-team/

HELP! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OPGELOST (ok wel heel erg snel)

ronde knop onderaan ingedrukt houden, tegelijkertijd je iphone koppelen aan de pc en de ronde knop net zo lang ingedrukt houden tot dat je iphone wordt herkend door je itunes, dan herstellen (jailbreak gaat weg en je moet de nieuwste ios4 versie erop doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
en nu nog een keer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

ik had iets soortgelijks met mn ipad, opgelost door een harde (?) reset door home en aan/uit switch tegelijk in te houden. Jailbreak was daarna gewoon actief trouwens.

[ Voor 15% gewijzigd door FaceDown op 22-08-2010 20:36 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0stack
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 16:16
[b][message=34564052,noline]jailbreak gaat weg en je moet de nieuwste ios4 versie erop doen
Dat was niet zo slim, je kunt gewoon firmware 4.0.1 downloaden en dan shift inhouden en bestand selecteren om zo niet de laatste firmware erop te zetten. Nu kun je hem voorlopig niet meer jailbreaken.

Mijn iphone 4 jailbreak met de pdf exploid ging overigs prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
>:)

Nou ik laat jailbreakme.com even met rust en zal een jailbreak methoden via USB proberen. Is die er al voor 4.0.2? Vast wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
slayerduck schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:25:
[...]

Dat was niet zo slim, je kunt gewoon firmware 4.0.1 downloaden en dan shift inhouden en bestand selecteren om zo niet de laatste firmware erop te zetten. Nu kun je hem voorlopig niet meer jailbreaken.

Mijn iphone 4 jailbreak met de pdf exploid ging overigs prima.
Dat ging dus totaal niet, alleen een volledige restore was mogelijk. Ik geloof trouwens dat het de Alt knop is (iMac)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:27
Klopt, alleen een volledige restore is mogelijk dan, maar daarom is het nog wel mogelijk om een firmware te kiezen. Als je 4.0.1 had gedownload, had je deze kunnen kiezen door alt+click op restore te doen en iTunes te wijzen naar deze firmware.
Dan had je nog kunnen jailbreaken, dat is nu (voorlopig) niet mogelijk met 4.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
slayerduck schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 21:25:
[...]
Nu kun je hem voorlopig niet meer jailbreaken.
Jawel hoor, hij heeft een 3G, die kun je gewoon jailbreaken met Redsn0w 0.9.5b5-4

net nog gedaan :D

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:27
funk-e schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:14:
[...]

Jawel hoor, hij heeft een 3G, die kun je gewoon jailbreaken met Redsn0w 0.9.5b5-4

net nog gedaan :D
Ja oke, je hebt gelijk, de titel van het topic is echter enigszins misleidend, het doet vermoeden dat de TS een iPhone 4 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
VeeGee schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:20:
[...]

Ja oke, je hebt gelijk, de titel van het topic is echter enigszins misleidend, het doet vermoeden dat de TS een iPhone 4 heeft.

haha ik denk dat je gelijk hebt. Misschien toch een iPhone 4
Is niet helemaal duidelijk...

hmm nog een keer gelezen, maar het gaat dus wel om een iphone 4 ;)

[ Voor 10% gewijzigd door funk-e op 22-08-2010 23:25 . Reden: bril nodig ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 12:02
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:11:
[...]

>:)

Nou ik laat jailbreakme.com even met rust en zal een jailbreak methoden via USB proberen. Is die er al voor 4.0.2? Vast wel!
Die is er nog niet voor 4.0.2.. Er komt waarschijnlijk pas een nieuwe jailbreak voor iOS4.1, dus je zal het even zonder jailbreak moeten stellen.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bibi2205 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:46:
[...]

Die is er nog niet voor 4.0.2.. Er komt waarschijnlijk pas een nieuwe jailbreak voor iOS4.1, dus je zal het even zonder jailbreak moeten stellen.
Inderdaad jammer, Leuk als het had gekund, maar ik zit er nou ook weer niet verlegen om. Laten we eerlijk zijn, copy paste, multitasking, Cycorder, dat waren toch de applicaties waar je het voor deed. Hoewel ik tethering wel heul erg handig zou vinden, helaas niet meer gratis in de Cydia store...
Pagina: 1