Toon posts:

Mediaplayer+digitale decoder

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 360872

Topicstarter
Ik vroeg me af of je als je een mediaplayer hebt met dual dvb-t tuners en een digitale decoder kastje, kunt kijken naar het ene kanaal terwijl je een ander kanaal aan het recorden bent?
Zo ja, hoe kan ik dit doen?
Zo nee, weet iemand een HD (1080p) media player met ondersteuning voor de meest gebruikte videoformaten en ook .iso's en misschien andere imagebestanden kan afspelen, ook blue ray, ondersteuning heeft voor een lan netwerk, een record functie en de mogelijkheid heeft voor een harde schijf en usb 2.0 ondersteuning heeft voor usb sticks en ntfs geformateerde externe schijven (dit kan ik wel vinden, maar..) er moet dan ook dual dvb-c tuners op zitten.

Het enige apparaat dat ik kan vinden die dit allemaal heeft is de Yuixx, maar het is me totaal onduidelijk of dat ding nu al te koop is (volgens mij niet) en of het ooit nog uitgebracht gaat worden.

Ik hoor graag wat tips en misschien hoe jullie het in elkaar hebben gezet qua digitale tv en mediaplayer met record functie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee