Hallo,
Omdat ik over 1 week ga verhuizen wou ik eigenlijk wel een mooi geluids systeem aanleggen in mijn kamer.
Ik heb al boxen van een oude Sony XB8AV, die doen het nog perfect dus ik hoef geen nieuwe.
Maar omdat de radio die erbij zat geen 5.1 ondersteund (alleen stereo over 5 speakers
) wil ik dus een leuk 5.1 recievertje kopen. Ook bedoeld om de PS3 op aan te sluiten.
Ik zelf zat te denken aan deze Sony en Pioneer:
pricewatch: Sony STR-DH500
pricewatch: Pioneer VSX-519
Nu bleek dus dat die niet Dolby True HD ed ondersteunen wat blu-ray vaak heeft.
Opzich niet zo'n groot probleem maar is het verschil merkbaar met gewoon Dolby Pro Logic enzo?
Daarvoor had ik de poineer gezien, nml deze:
pricewatch: Pioneer VSX-520-K
En wat gebruikt de PS3 voor formaten voor geluid? En kunnen die via optisch verzonde worden?
Verder wil ik niet meer geld uitgeven dan 270, de prijs voor de 520(op andere site dan).
Mvg.
Kryziek.
Omdat ik over 1 week ga verhuizen wou ik eigenlijk wel een mooi geluids systeem aanleggen in mijn kamer.
Ik heb al boxen van een oude Sony XB8AV, die doen het nog perfect dus ik hoef geen nieuwe.
Maar omdat de radio die erbij zat geen 5.1 ondersteund (alleen stereo over 5 speakers

Ik zelf zat te denken aan deze Sony en Pioneer:
pricewatch: Sony STR-DH500
pricewatch: Pioneer VSX-519
Nu bleek dus dat die niet Dolby True HD ed ondersteunen wat blu-ray vaak heeft.
Opzich niet zo'n groot probleem maar is het verschil merkbaar met gewoon Dolby Pro Logic enzo?
Daarvoor had ik de poineer gezien, nml deze:
pricewatch: Pioneer VSX-520-K
En wat gebruikt de PS3 voor formaten voor geluid? En kunnen die via optisch verzonde worden?
Verder wil ik niet meer geld uitgeven dan 270, de prijs voor de 520(op andere site dan).
Mvg.
Kryziek.