Firefox altijd doorlinken naar website

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik zit met een probleempje, mijn broertje en zusje zijn 8 jaar, aangezien ik een nieuwe laptop ga kopen ga ik de oude voor testen gebruiken. Wanneer ik een nieuwe laptop heb mogen mijn broertje en zusje op mijn oude laptop (aparte accounts op Windhoos). Nu wil ik graag dat ze wel op internet kunnen, maar dat Firefox (Internet Explorer mag eventueel ook) altijd doorlinkt naar bijv. website.nl/?url=http://www.ingevoerdeurl.nl. Hierop maak een een script waarop ik check of mijn broertje en zusje die url mogen bezoeken. Ik kon op Google niet vinden hoe ik het altijd kon laten doorlinken naar 1 adres (parameter ?url is niet verplicht).

Wie kan mij uit de branding helpen?

Met vriendelijke groet,
Milan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Ben je niet eerder op zoek naar http://kb.mozillazine.org/Parental_controls ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Enfer,

Hier ben ik niet naar opzoek helaas, ik zoek gewoon een mogelijkheid om FireFox altijd doortelinken. (Kan dit eventueel met Firebug?)

Met vriendelijke groet,
Milan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:26

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Waarom ben je daar naar op zoek? Een parental control addon kan precies wat jij wilt voor zover ik het begrijp, waarom wil je die dan niet gebruiken?

Verder, waarom denk je dat dit met Firebug zou kunnen? (lees: heb je überhaupt gekeken wat Firebug is?)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Waarom zelf opnieuw het wiel uitvinden?
OpenDNS is een veel eenvoudigere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dan eens kijken naar dat parental control, maar kan je ook niet in de config van Firefox oid dat aanpassen?

Ja, ik weet wat Firebug is want ik ben een developer ;)

@Henk, kun je daar ook websites plaatsen die wel toegestaan zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je weet wat Firebug doet, maar je weet niet wat het kan? :z Als je het op die manier wilt checken (client-side) zou je Greasemonkey kunnen proberen, maar dat wordt geen waterdichte oplossing. Dan kun je beter inderdaad de verschillende parental control-oplossingen proberen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:26

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:27:
Ik ga dan eens kijken naar dat parental control, maar kan je ook niet in de config van Firefox oid dat aanpassen?

[...]
Lees je überhaupt de links die je gegeven worden? Het staat nota bene letterlijk in de eerste zin van de link van Enfer. Kom op, we verwachten wel dat je zelf ook wat doet hier op GoT.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
@Henk, kun je daar ook websites plaatsen die wel toegestaan zijn?
Ja je kunt met OpenDNS Basic black- en whitelisten.

[ Voor 16% gewijzigd door Henk007 op 22-08-2010 20:44 ]

Pagina: 1