Hallo,
Ik kwam er net achter dat een trafo die wat LED-lampjes van stroom voorziet nu in 2 delen is. De lijm heeft losgelaten op de plek waar de 2 poten aan vast zitten die in het stopcontact gaan. De trafo is nogal zwaar, dus lijmen en dan weer gebruiken vind ik een ietwat eng idee.
Nu zoek ik eigenlijk een vervanger, maar mijn electrokennis is echt slecht, dus ik weet niet zo goed waar ik het moet zoeken. Ben wel bij Conrad wezen kijken, maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer.
Op het label van de trafo staat dit:
Model: SH-24V350IP20 (heb al gegoogled, kom alleen op Chinese sites uit
)
Input: 230-240V - 50 Hz (dit lijkt me logisch)
Output 24VAC 350mA 8.4VA
Het probleem is ook dat er dus een stekkertje is van de trafo naar de lampjes toe.
Het liefst wil ik dus een gelijkwaardige trafo, dat spreekt voor zich
Iemand een idee waar ik zo'n zelfde trafo kan vinden?
Ik kwam er net achter dat een trafo die wat LED-lampjes van stroom voorziet nu in 2 delen is. De lijm heeft losgelaten op de plek waar de 2 poten aan vast zitten die in het stopcontact gaan. De trafo is nogal zwaar, dus lijmen en dan weer gebruiken vind ik een ietwat eng idee.
Nu zoek ik eigenlijk een vervanger, maar mijn electrokennis is echt slecht, dus ik weet niet zo goed waar ik het moet zoeken. Ben wel bij Conrad wezen kijken, maar daar zie ik door de bomen het bos niet meer.
Op het label van de trafo staat dit:
Model: SH-24V350IP20 (heb al gegoogled, kom alleen op Chinese sites uit
Input: 230-240V - 50 Hz (dit lijkt me logisch)
Output 24VAC 350mA 8.4VA
Het probleem is ook dat er dus een stekkertje is van de trafo naar de lampjes toe.
Het liefst wil ik dus een gelijkwaardige trafo, dat spreekt voor zich
Iemand een idee waar ik zo'n zelfde trafo kan vinden?