Om te beginnen mijn specs:
http://www.techzine.nl/specs/6312
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een clean install Windos 7 64 Bit gedaan. Alle nieuwste drivers van de Asus site gehaald en geinstalleerd. Maar telken als ik mijn videokaart driver installeer en reboot na de installatie loopt de pc vast tijdens het inloggen. Het ronde 'zandlopertje' begint met draaien en stopt vervolgens. Ik had dit voorheen nooit na een verse installatie.
Installatie procedure die ik heb gevolgd:
- Opstarten in veilige modus, driver verwijderen via Programma's en Onderdelen.
- Reboot en driver sweeper er over heen halen in veilige modus.
- Reboot in normale modus en driver installeren.
- Reboot en dan loopt hij vast.
Wat ik al heb gedaan:
- Nieuwste driver installeren.
- Oudere driver installeren (zijn er niet zoveel omdat de gtx 460 pas sindskort wordt ondersteunt)
- Guru3d.com driver installeren die nog nieuwer was dan die van de nvidia site (geen whql)
- Windows Defender uitgeschakeld.
- Memory Remap uitgezet en aangezet in de BIOS.
- Memtest86+ gedraait maar loopt vast na verloop van tijd.
- De 2 RAM modules in 2 andere bankjes geprikt, dan start de pc niet eens op, geen piepjes geen beeld. Wel blijft het RAM-lampje rood branden en gaat niet meer uit.
Ik ben echt ten einde raad, ik kom er maar niet uit. Wie kan mij helpen?
http://www.techzine.nl/specs/6312
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een clean install Windos 7 64 Bit gedaan. Alle nieuwste drivers van de Asus site gehaald en geinstalleerd. Maar telken als ik mijn videokaart driver installeer en reboot na de installatie loopt de pc vast tijdens het inloggen. Het ronde 'zandlopertje' begint met draaien en stopt vervolgens. Ik had dit voorheen nooit na een verse installatie.
Installatie procedure die ik heb gevolgd:
- Opstarten in veilige modus, driver verwijderen via Programma's en Onderdelen.
- Reboot en driver sweeper er over heen halen in veilige modus.
- Reboot in normale modus en driver installeren.
- Reboot en dan loopt hij vast.
Wat ik al heb gedaan:
- Nieuwste driver installeren.
- Oudere driver installeren (zijn er niet zoveel omdat de gtx 460 pas sindskort wordt ondersteunt)
- Guru3d.com driver installeren die nog nieuwer was dan die van de nvidia site (geen whql)
- Windows Defender uitgeschakeld.
- Memory Remap uitgezet en aangezet in de BIOS.
- Memtest86+ gedraait maar loopt vast na verloop van tijd.
- De 2 RAM modules in 2 andere bankjes geprikt, dan start de pc niet eens op, geen piepjes geen beeld. Wel blijft het RAM-lampje rood branden en gaat niet meer uit.
Ik ben echt ten einde raad, ik kom er maar niet uit. Wie kan mij helpen?