Beste mede-Tweakers,
Ik heb waarschijnlijk een relatieve simpele vraag. Op dit moment ben ik me aan het orienteren op een nieuwe reciever (vermoedelijk wordt het de Onkyo TX-SR608). Om niet alles te gelijk te hoeven kopen wil ik mijn huidige boxen even handhaven.
Echter achterop de boxjes (melkpakjes) staat de volgende melding:
Do not connect to any amplifier other than supplied.
Lijkt me redelijk duidelijk. Alleen klopt dit ook of is dit om te voorkomen dat een leek teveel watt door een boxje gaan jagen?
Voor de duidelijkheid, mijn huidige systeem(pje) is een Pioneer DCS-353, belangrijker de boxjes (type S-DV353).
Op de achterkant staat het volgende:
Max. Power: 60W
Puissance: 60W
Impedance: 5 Ω
In de handleiding kan ik niks vinden. Op internet is eigenlijk weinig inhoudelijks te vinden over dit systeem.
Wellicht dat iemand anders een idee heeft?
Ik heb waarschijnlijk een relatieve simpele vraag. Op dit moment ben ik me aan het orienteren op een nieuwe reciever (vermoedelijk wordt het de Onkyo TX-SR608). Om niet alles te gelijk te hoeven kopen wil ik mijn huidige boxen even handhaven.
Echter achterop de boxjes (melkpakjes) staat de volgende melding:
Do not connect to any amplifier other than supplied.
Lijkt me redelijk duidelijk. Alleen klopt dit ook of is dit om te voorkomen dat een leek teveel watt door een boxje gaan jagen?
Voor de duidelijkheid, mijn huidige systeem(pje) is een Pioneer DCS-353, belangrijker de boxjes (type S-DV353).
Op de achterkant staat het volgende:
Max. Power: 60W
Puissance: 60W
Impedance: 5 Ω
In de handleiding kan ik niks vinden. Op internet is eigenlijk weinig inhoudelijks te vinden over dit systeem.
Wellicht dat iemand anders een idee heeft?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907