Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Antec Twelve Hundred of CoolerMaster HAF 932?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb dringend een nieuwe case nodig, mijn huidige is veel te klein (heb de HDD trays er al uit moeten halen omdat mijn graphics cooler (Accellero Xtreme GTX Pro) te groot was) en ik kan het zijpaneel er niet opzetten omdat mijn CPU cooler (Noctua NH-D14) te groot is en er totaal geen airflow is in die kleine kast.

Nu had ik de Antec Twelve Hundred of de CoolerMaster HAF 932 in gedachten, maar beiden hebben degelijke reviews en zien er beiden qua prijs niet slecht uit.

Alle hulp zou meer dan welkom zijn!

Mvg,
Vincent

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:59

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

HAF=High Air Flow, wat denk je zelluf
en ik vind zelf de HAF nog mooier ook

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-11 09:10
Aangezien je een Noctua koeler hebt lijkt het me dat je een stille kast wel leuk vindt, dus moet je geen HAF nemen. Dat is een soort windtunnel.

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 13:29

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Anders kijk eens naar de Coolermaster Cm-690 II. Is een goede kast ;)

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:31
Antec P183? Of Fractal R2/R3?

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Ik heb zelf de Haf 932, daar past praktisch alles in, is behoorlijk stil (het zijn heel grote fans, dus die hoor je niet) Verder vind ik hem ook mooier en praktischer. Haf heeft ook betere features wat mij gbetreft.

Haf 932 is de way to go! :)

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de response!

@ PatrickH89: Geluid maakt niet zoveel uit. Ik heb momenteel mijn case open, dus echt stil is die ook niet. :)

@ Crazymonkey & BlackWhizz: Dit zijn midi towers als ik me niet vergis. Net als mijn huidige en daarin heb ik niet genoeg plaats in voor mijn koelers. Verbeter me als ik fout ben ;)

General: Zo te zien krijgt de HAF 932 de meeste punten.

De punten waar ik vooral op let zijn:

- Ruimte in de case
- Degelijke koelingcapaciteit
- Looks
- En vooral de prijs vs dit allemaal

Mvg,
Vincent

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:18:
@ Crazymonkey & BlackWhizz: Dit zijn midi towers als ik me niet vergis. Net als mijn huidige en daarin heb ik niet genoeg plaats in voor mijn koelers. Verbeter me als ik fout ben ;)
Dan voldoet de P183 alleen nog maar. Als je daar de HDD kooi weghaalt kun je wel een videokaart kwijt van een behoorlijke lengte.

Maar ik zie dat je best wel dikke koelers hebt dus je kunt best een heel stil systeem krijgen. Je kunt het met een briesje door je kast zeker wel af ipv met tornado's zoals in bijvoorbeeld de HAF.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

De HAF ken ik niet. Maar ik heb een Antec 900 gehad en nu een Antec 1200..
Die kast is een beest. Super goede koelprestaties en een heel degelijk kast systeem
Er passen 30 SSD's in of 15 gewone HD's. Ik heb er zelf 4 SSD's en 9 HD's in zitten.
Mijn vents staan wel op maximum maar ik geef toch niks om stilte. Ding is net een stof zuiger op die stand maar het koelt wel super goed. Of de lage stands hoor je niet zo heel veel maar een stille kast is het zeker niet. Blauwe leds vind ik ook mooi. Top kast maar ik kan hem niet vergelijken met die HAF want daar heb ik geen ervaring mee.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:18:
Thx voor de response!

...

- Ruimte in de case Ruimte zat! En niet zo belachelijk veel als de 1200, zodat hij ook nog fatsoenlijk staat :P
- Degelijke koelingcapaciteit Erg goede koelprestaties, zeer hoge airflow met weinig geluid.
- Looks Kwestie van smaak natuurlijk, maar de HAF is wel heel stoer :)
- En vooral de prijs vs dit allemaal De HAF 932 heeft verreweg de beste prijs/prestatie, voor dat geld krijg je echt heel veel koeling, uitbreidingsmogelijkheden en functionaliteit!

Mvg,
Vincent

- Ruimte in de case Ruimte zat! En niet zo belachelijk veel als de 1200, zodat hij ook nog fatsoenlijk staat :P
- Degelijke koelingcapaciteit Erg goede koelprestaties, zeer hoge airflow met weinig geluid.
- Looks Kwestie van smaak natuurlijk, maar de HAF is wel heel stoer :)
- En vooral de prijs vs dit allemaal De HAF 932 heeft verreweg de beste prijs/prestatie, voor dat geld krijg je echt heel veel koeling, uitbreidingsmogelijkheden en functionaliteit!

[ Voor 27% gewijzigd door TheMOD op 22-08-2010 20:49 ]

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:59

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

HAF is gewoon koel, alsof er een tank bij je buro staat

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zit het met stof?

De Twelve Hundred heeft hier pads tegen, maar kon niets vinden voor de Coolermaster

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 01:02 ]

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
yeah HAF!!

Heb je geen zuig buis.
Of een compressor dan blaas je hem zo schoon.
Want elke kast komt stof in de HAF wel iets meer dan de gemiddelde andere kast.
maarja dat moet je er dan voor over hebben.

[ Voor 90% gewijzigd door jbkappirossi op 23-08-2010 01:04 ]

• Kimi777
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 17:58
persoonlijk vind ik de haf 932 verschrikkelijk lelijk de 922 gaat nog wel.
dat High air flow is meer verkoop praat dan dat je heel erg het verschil merkt tussen bijvoorbeeld een 1200 als er al verschil is

• MatthiasH
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-11 23:00
Ik zou voor de HAF gaan. Geweldige case!

Verwijderd

Topicstarter
Thx! Ik denk dat ik voor HAF ga dan.

Scheelt toch weeral 30 euro vs Twelve Hundred.

Thx iedereen!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11 18:30

aap

Goede keuze, want er zijn een niet te negeren aantal sterke, goed onderbouwde argumenten aangevoerd waarom de HAF beter is....

/ironie uit
Pagina: 1