Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Code van verschillende bestanden vergelijken

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11 00:41
Notepad++ bied de mogelijkheid om 2 bestanden te vergelijk.

Is er software die het mogelijk maakt om de code van 2 mappen met tientallen bestanden te vergelijken?

Waarom ik dit vraag?

Ben bezig php te leren en gebaseerd op een changelog van een bestaande applicatie wil ik exact zien welke bestanden er veranderd zijn en nog belangrijker welke code veranderd is, toegevoegd is of verwijderd is. Zo kan ik van hun code leren.

GoT, You have to love it!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
diff

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is dat project niet toevallig beschikbaar via een versioning systeem (cvs/svn/git etc.) ? In dat geval kan je eerst leren door te gaan werken met een versioning systeem, en kan je vervolgens lekker bij je checkout de history/diffs/annotations bekijken. :)

{signature}

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Diff idd. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je zelf even de moeite hebt genomen om het 1 en ander proberen op te zoeken. Aangezien je dit ook niet aangeeft in je topic en je hierdoor het forum als pure helpdesk lijkt te gebruiken, gaat dit topic dicht. Tip: In Het algemeen beleid #quickstart staat aangegeven welke informatie je zou moeten geven als je een topic start. Op deze manier geef je echt veel te weinig informatie.

[ Voor 27% gewijzigd door Creepy op 22-08-2010 12:44 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ook relevant voor een volgende keer overigens: Waar hoort mijn topic?

En nog een klein tipje: WinMerge.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.