Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Mak evt. een Ghost image van Win7 van de laptop/pc als backup.
Installeer Vista.. als het niet draait gooi je win7 er weer op.
Edit:
Ik raad Vista sowieso niet aan.
Windows XP en Windows 7 zijn velen malen sneller en beter
[ Voor 22% gewijzigd door TECHcrime op 22-08-2010 12:26 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Vista loopt nergens goed/lekker/snel, windows 7 is veel beter.
2 GB geheugen heeft te maken met 32 bits versie of 64 bits versie, dus 64 kopen.
(Indien je vriendin niks nieuws wilt, zet dan de laatste versie van dos erop, dan weet je zeker dat er niks nieuws komt, en dus niks veranderd.)
Pc's zullen altijd veranderen.
Veel beter
Ik neem aan dat het al 64bits is aangezien er 4GB geheugen in zit?
Maar de optie, "je kan het er het zelfde utlaten zien" is natuurlijk een topper!
En nu hopen dat de driver ellende meevalt. Ik begreep dat met een vista compatibele mode, dat wel mee viel?
Was zowiesoo al van plan eerst windows 7 erop te zetten, en te kijken hoe dit werkt.
[ Voor 41% gewijzigd door PsYgHo op 22-08-2010 13:00 ]
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Zoals je, de teksten, hebt, getypt, leest niet, echt, prettig, met al die komma's.
En,
Je hoeft, ook niet, voor alles een nieuwe, allinea, te maken en regels hoeven niet zo lang te zijn, en steeds, verlengt worden met, een nieuwe zin, door er maar het woord, en tussen, te zetten
Als jouw teksten prettig te lezen zijn voor anderen zal je zien je dat ook een betere response krijgt. Hou het kort, simpel en grammaticaal
Wat jij moet doen is haar aan het verstand peuteren dat 7 inruilen voor Vista echt niet slim is.PsYgHo schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:23:
Hoewel ze niet van de vernieuwing is wil ze het snels mogelijke eruit hebben. Dus als windows7 echt veel sneller is, dan wil ze , toch mischien wel over....
Veel drivers kan je gewoon al downloaden via Windows Update en eigenlijk alle fabrikanten hebben voor hun hardware wel goede Windows 7 drivers. Daar moet je je geen zorgen over maken.PsYgHo schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:44:
De meegelverde win7 is home premium , en is idd 64bits.
Maar de optie, "je kan het er het zelfde utlaten zien" is natuurlijk een topper!
En nu hopen dat de driver ellende meevalt. Ik begreep dat met een vista compatibele mode, dat wel mee viel?
Was zowiesoo al van plan eerst windows 7 erop te zetten, en te kijken hoe dit werkt.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.