Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Voorlopig zullen we dergelijke functionaliteit niet kunnen bieden, maar we willen wel weten of er belangstelling voor bestaat ivm ontwikkeling van toekomstige functionaliteit voor Tweakers.net. Jij bent in ieder geval al één user die onderwerpen product wil kunnen volgen of juist verbergen
.
Mooi dat het in elk geval alvast in de potentiële-to-do-lijst staat.
Als ik daar alvast nog wat aan toe kan voegen...
Als artikelen een classificatie krijgen, kun je dat ook als zoekcriterium opgeven.
Het willen verbergen komt bij mij in elk geval voort uit de frustratie niets meer te kunnen vinden (wat ik wel wil (terug) lezen). En om nou overal een "TVP" te gaan posten gaat me net iets te ver
Maar je zou er periodiek ook een redactieblog aan kunnen wijden met verzoeken om gewenste functionaliteit, eventueel met een poll erbij om de lezers te lokken.
Ik denk dat je verrassende missende functionaliteit kunt blootleggen.
Als ik daar alvast nog wat aan toe kan voegen...
Als artikelen een classificatie krijgen, kun je dat ook als zoekcriterium opgeven.
Het willen verbergen komt bij mij in elk geval voort uit de frustratie niets meer te kunnen vinden (wat ik wel wil (terug) lezen). En om nou overal een "TVP" te gaan posten gaat me net iets te ver
Maar je zou er periodiek ook een redactieblog aan kunnen wijden met verzoeken om gewenste functionaliteit, eventueel met een poll erbij om de lezers te lokken.
Ik denk dat je verrassende missende functionaliteit kunt blootleggen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)