Iedereen zit misschien wel met het probleem dat diegene graag een *.m3u file wilt hebben om een muziek/playlist te maken. En ik dus ook.
Ik heb inmiddels dit gebrouwen
Als ik dit in Windows uitvoer op C:, dan is er niks aan de hand, en krijg ik keurig een tof start.m3u bestandje in de map staan waar ik dit batch-bestandje in uitvoer. Maar als ik dit batch-bestandje op een netwerkschijf als: \\qnap\media\music\ wil uitvoeren, dan gebeurt er niks?
Is dit een beveiliging soms? Heeft dit iets te maken met Windows zelf, of met de Qnap netwerkschijf? Het is verder gewoon een Windows bestandsdeling die er wordt gebruikt op de qnap.
Iemand enig idee in welke richting ik het probleem moet zoeken?
Ik heb inmiddels dit gebrouwen
@echo off cd %1 echo %~f1 dir /o:n/a/b *.mp3 *.wma *.flac *.cue > "start.m3u"
Als ik dit in Windows uitvoer op C:, dan is er niks aan de hand, en krijg ik keurig een tof start.m3u bestandje in de map staan waar ik dit batch-bestandje in uitvoer. Maar als ik dit batch-bestandje op een netwerkschijf als: \\qnap\media\music\ wil uitvoeren, dan gebeurt er niks?
Is dit een beveiliging soms? Heeft dit iets te maken met Windows zelf, of met de Qnap netwerkschijf? Het is verder gewoon een Windows bestandsdeling die er wordt gebruikt op de qnap.
Iemand enig idee in welke richting ik het probleem moet zoeken?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes