Toon posts:

[T-Mobile] niet inloggen "gepland (?) onderhoud"

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe het niet vaak, maar gisteren en vandaag heb ik geprobeerd in te loggen bij T-Mobile om te kijken hoeveel minuten/sms ik nog heb, en krijg dan de mededeling dat inloggen niet kan wegens gepland onderhoud.

Voor meer informatie word je doorverwezen naar het forum, maar als je dat wilt bezoeken, ja, daar komt 'ie: moet je ingelogd zijn!

Heeft iemand een idee of dit onderhoud weer zo'n maandenlang saga is/wordt als voorheen, of is dit alleen voor dit weekend gepland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan even niet inloggen wegens onderhoud en bent meteen bang dat het maandenlang gaat duren? Er zal vast een of andere update gedaan moeten worden dus laten we er gewoon van uit gaan dat het alleen een weekend duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 14:29
Ach, zoiets kan wel eens voorkomen in het weekend... morgen zal het wel weer werken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:00:
Voor meer informatie word je doorverwezen naar het forum, maar als je dat wilt bezoeken, ja, daar komt 'ie: moet je ingelogd zijn!
Dat vind ik wel erg onprofessioneel van zo'n groot telecom bedrijf. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zo onwaarschijnlijk is het niet dat er onderhoud wordt gepleegd aan de website op zondag. Probeer het vanavond nog eens of bel de klantenservice, die kunnen je daar vast antwoord op geven. Weet je zeker dat je al enkele dagen niet kunt inloggen en heb je de klantenservice reeds gebeld, dan is dit topic gerechtvaardigd, nu niet :)

Daarom gaat dit topic nu ook op slot.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.