Goedkope Optical Audio Speakers

Pagina: 1
Acties:

• RalphvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07-2025
Goedemorgen,

Ik heb alweer een vraagje. Ik heb een Ps3 die gekoppeld is aan een IIyama 24'' scherm met HDMI. Het beeld is zeker goed maar het geluid is niet best. Dat is natuurlijk ook wel logisch, want het geluid gaat via de HDMI en komt uit de speakers van het beeldscherm.

Nou weet ik dat je op de PS3 speakers kan aansluiten met optische kabel. Maar ik heb nergens een set kunnen vinden die onder de €150,- kost.

Zouden jullie er een weten. Het geluid hoeft niet subliem te zijn maar een beetje goede bas en een lekker geluid is wel belangrijk. Of misschien hebben jullie tips hoe ik het anders kan oplossen ( op de Iiyama zit wel een 3,5 mm jack, maar als ik daar speakers op aansluit doet dat ook niks. Maar misschien doe ik dat op een verkeerde manier en kan het wel op die manier.

Groeten Ralph

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 22:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

Je kunt ook de tulp stekkers gebruiken die bij de PS3 bijgeleverd zijn, goede uitgang selecteren in het PS3 menu en een verloopje naar 3,5mm-female stekker kopen, dan kun je elk willekeurig PC setje aansluiten.

[ Voor 19% gewijzigd door mr.paaJ op 22-08-2010 10:45 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• RalphvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07-2025
Okee, bedankt voor je reactie! Kan ik dan ook nog steeds HDMI gebruiken en alleen het geluid via de tulp...

[ Voor 56% gewijzigd door RalphvR op 22-08-2010 11:10 ]