Compatibility van proc.koelers met Asrock X58 Extreme3 mb

Pagina: 1
Acties:

• reddorian
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06-2025
Hoi all

Ik ben aan het zoeken naar een goede Processorkoeler voor mijn i7 930 in combinatie met mijn Asrock X58 Extreme3 moederbord.
Heb het MB inmiddels binnen dus hoogte en diepte etc kom ik wel uit.
Maar nu valt het me op dat alle high end koelers een soort frame hebben waarop de koeler word gemonteerd.
Als ik op mijn mobo kijk zitten er op de plek waar dit frame moet komen allemaal condensatoren en andere mobo shit.
Kan ik er van uitgaan dat dit frame over de condensatoren past of moet ik op zoek naar een koeler met een pushpin bevestiging zoals de stockkoeler.

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Reddorian

Op de digitale snelweg is geen maximumsnelheid.

• taeke18
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
maak eens een foto en doe de bracket waar hij moet / koeler... wie weet heeft iemand een tip voor jouw

• Enigma30
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:44
van de Asrock site:

C.C.O. (Combo Cooler Option)

C.O.O, wat staan voor Cooler Combo Option, is een exclusief hardware ontwerp op ASrock moederborden. C.C.O levert de flexibele optie om verschillende types CPU koelers van voorgaande LGA775 te kunnen plaatsen alsook koelers voor LGA1366. ASRock heeft nogmaals met succes en bestaand hardware concept met succes weten te wijzigen.

Deze zal erop moeten passen en het is een goede koeler:
http://tweakers.net/price...scythe-mugen-2-rev-b.html

[ Voor 15% gewijzigd door Enigma30 op 22-08-2010 19:53 ]

Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away

• reddorian
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-06-2025
Bedankt voor de reacties guys.

Dat de scythe mugen zou passen wist ik al, die zit op de BBG ook op dit MoBo.
Goede koeler idd, maar hij is iets te vierkant voor mijn smaak.
Heb vandaag alle mogelijke reviews gezocht van de Asrock X58 Extreme3 en gekeken wat daar gebruikt werd als CPU koeler, dus ik heb nu wat keuze.

Reddorian

Op de digitale snelweg is geen maximumsnelheid.

• taeke18
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
ga voor een z600 van coolermaster met een speciale cm bracket die te krijgen is zodat hij s1366 word. niet vierkant en een zeer goede/fijne cooler

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:10

Deathchant

Don't intend. Do!

uh, qua moederbord pas de Noctua NH-U12P SE2 ook (erg goeie koeler). Maar dat ligt dan verder aan je behuizing of de kast diep genoeg is, want die Noctua is echt HUGE:

Afbeeldingslocatie: http://www.quietpc.com/files/images/products/nhu12pe.jpg

[ Voor 116% gewijzigd door Deathchant op 25-08-2010 15:47 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Pagina: 1