Toon posts:

Philips FR975

Pagina: 1
Acties:
  • 874 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
EEEJ Mensen,

Ik ben van plan om de Philips FR975 receiver aan te schaffen. Het leek mij op het eerste gezicht een aardige receiver. Daar komt bij dat ik Žm voor ongeveer Fl 700,- (adviesprijs is Fl 1095,-)kan kopen....

Nu vraag ik me af, of het een goede receiver is voor dat geld, of dat ik voor die 700 piek beter een andere kan kopen?

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Alvast bedankt!!

Maarten

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik heb de FR 970, da's de 'voorloper' van de 975 geloof ik, de 975 heeft geloof ik als extra DTS ondersteuning. Dat is wel prettig.

Ik ben zelf erg te spreken over deze receiver. Ik heb nog een aparte Voor- en eindversterker die ik voor stereo audio gebruik, maar ik betrap mij er veel op ook de philips receiver voor (stereo) audio te gebruiken.

Verder is de surround kwaliteit erg goed. Ik ben zelf erg over de versterker te spreken, en als jij de DTS versie voor maar 700,- kan krijgen lijkt mij dat de beste koop die je voor dat geld kan doen.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zo ff een mega kick. Ik kan de FR 975 2e hands van iemand kopen. Wat is zo'n ding heden ten dage nog waard? Voor 250 euro heb je bijv een instap Yamaha. Ik weet niet hoe deze Philips zich verhoudt tot een instapmodel van heden ten dage?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Daar kwam ik eigenlijk alleen PC's tegen.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Is denk ook niet echt de plek om waarde van audio apparatuur te taxeren.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waar wel dan? :P

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik denk gewoon inderdaad hier, waar alle audioliefhebbers zitten, maar dat schijnt niet te mogen.
Ik gok zo'n 230 Euro trouwens.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Pagina: 1