Hmm valt ie eruit of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ik ben nu ff een pctje aan het schroeven en voor het eerst doe ik nu een celly PPGA (466) met een converter in een slot 1. Om die converter zitten geen zwarte verpakking zoals met PII enzo, en het sluit dus niet aan op de twee omhoogstaande zwarte plastic houders, zodat ie vrij los zit. Mede door de zware cooler erop lijkt het me niet echt stabiel - ik kan de converter (met proc dus) zo heen en weer bewegen in slot 1... Is dat normaal of mot ik iets hebben waardoor het steviger wordt?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-07 18:17

Andy

rm -r

Als het goed is, zit er bij de convertor een plastic zakje met daarin 2 hulpstukjes die je als steun moet gebruiken

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ja dat zit er idd bij... Maar hoe ik dat zou moeten bevestigen is een raadsel. Er zit geen beschrijving bij de converter, en het past op geen enkele manier aan het slot, of aan de converter.. Ik heb die twee dingetjes nu maar gewoon tussen de conv+proc en de 2 plastic slot1-staanders geduwd, het zit nu aardig stevig...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Andy
  • Laatst online: 15-07 18:17

Andy

rm -r

Dat was ook de bedoeling

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
ow... :) Hmm er zitten in die hulpstukkies wel allerlei uitsteeksels en inhammetjes, en het leek me dat die ergens in geklemd zouden moeten worden.. Maar ok dan.. :)

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
In die inhammetjes moet de converter vallen (de middelste) en de uitsteeksels dus in het bracket.

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-09 16:51

oXygeN

oftewel oxje...

Mjah zeker een abit be-6, had ik ook die dingetjes passen gewoon niet, dus toen heb ik maar wat lopen knippen en veilen aan die houdertjes en nu zit ie betrekkelijk goed vast :)

\o/

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:20
oXygeN, ik had precies het zelfde, mij bij mij hangt hij er nu gewoon half los in.
Pagina: 1