In Juni 2008 een auto van de zaak gekregen waar ik uiteraard ook bijtelling voor afdraag sindsdien.
Naheffing ontvangen van de belasting: 1500,-
Dit wordt berekend volgens hen van Januari 2008 tot Juni 2008
Bezwaarschrift ingediend daar ik van Januari tot Juni 2008 niet met de auto prive heb gereden.
2 loonstroken opgestuurd van Mei 2008 (zonder bijtelling auto) en Juni 2008 (met bijtelling auto).
Bezwaarschrift is afgewezen en ik moet nu dus 1500,- binnen 10 dagen betalen
Nu heb ik al begrepen dat de belastingdienst kijkt naar het kalenderjaar.
Uiteraard had ik dit moeten weten (anders had ik dit aanbod destijds niet aangenomen), maar kan de werkgever hier ook op aangesproken worden daar ze in gebreke zijn gebleven inzake informatievoorziening oid ?
(ea. getracht te vinden met de search maar geen sluitend/ overeenkomend resultaat gevonden)
Naheffing ontvangen van de belasting: 1500,-
Dit wordt berekend volgens hen van Januari 2008 tot Juni 2008
Bezwaarschrift ingediend daar ik van Januari tot Juni 2008 niet met de auto prive heb gereden.
2 loonstroken opgestuurd van Mei 2008 (zonder bijtelling auto) en Juni 2008 (met bijtelling auto).
Bezwaarschrift is afgewezen en ik moet nu dus 1500,- binnen 10 dagen betalen
Nu heb ik al begrepen dat de belastingdienst kijkt naar het kalenderjaar.
Uiteraard had ik dit moeten weten (anders had ik dit aanbod destijds niet aangenomen), maar kan de werkgever hier ook op aangesproken worden daar ze in gebreke zijn gebleven inzake informatievoorziening oid ?
(ea. getracht te vinden met de search maar geen sluitend/ overeenkomend resultaat gevonden)