Prince of Persia: The Forgottend Sands start save game niet

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 358516

Topicstarter
Zoals sommigen vast al zullen weten, zit het opslaan van games/levels bij dit spel nogal lastig in elkaar. Je kunt namelijk alleen kiezen voor 'new game' of continue', je hebt dus eigenlijk maar 1 save bestand en je kan alleen op het laatste punt weer verder gaan of compleet overnieuw beginnen.

Nou heb ik dit kunnen omzeilen door in de map C:\Users\Kelly\AppData\Local\storage\SKIDROW\11 het 4.save bestand steeds te kopieren als ik in een nieuw level kwam en deze dan ook de naam van het level te geven. Hij start dus steeds automatisch 4.save maar als je een ander level wilt doen kan je dit bestand tijdelijk de naam 4.save geven en dan start hij deze.

Dit werkte prima, maar vreemd genoeg wil hij opeens geen 1 gesaved bestand meer openen. Als ik 'continue' kies begint hij steeds bij het eerste level en ben ik dus al mijn voortgang kwijt ook al heb ik alle levels netjes gesaved! Ik heb al geprobeerd andere levels tijdelijk de naam 4.save te geven maar dit werkt niet.

Snapt iemand hoe dit kan en wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

SKIDROW is een bekende warez groep dus deze vraag lijkt mij hier niet thuis te horen.
Het topic gaat dan ook dicht want voor hulp bij of vragen over warez kun je niet op tweakers terecht.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Dit topic is gesloten.