Ipod Nano 4G reparatie

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharvinz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 13:57
Ik heb een probleem met mijn ipod nano 4g clickwheel geval hij reageert niet.
Nu wil ik heb opsturen voor garantie, maar ik kan geen factuur vinden.
Ik heb hem via apple zelf besteld, maar daar staat hij niet alleen mn andere bestellingen.

En hoeveel jaar garantie heb je normaal 2jaar toch? op je aankopen.
Aangezien hij uit november komt heb ik nog een paar maanden garantie dan of niet?

Wat is beter om te doen hun bellen of naar een apple reseller winkel geval gaan zonder factuur en kijken wat hun kunnen doen?

Ik ga maandag naar een apple reseller om te kijken wat hun ervan zeggen, maar wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Naar een apple reseller gaan om te kijken wat zij ervan zeggen :)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:50
Je hebt standaard 1 jaar garantie, als je AppleCare koopt wordt dit uitgebreid naar 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharvinz
Nou ik ga vandaag eventjes kijken wat ze zeggen :).
Voor de mensen uit Den haag de apple store in de passage ;). (als je niet wist waar hier 1 was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Fuwor schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 00:13:
Je hebt standaard 1 jaar garantie, als je AppleCare koopt wordt dit uitgebreid naar 2 jaar.
Het is een beetje klok en klepelverhaal voor mij, maar volgens mij zijn fabrikanten verplicht om in europa 2 jaar garantie te geven en geldt dat al een paar jaar. Anderen zullen hier vast meer verstand van hebben.

Dan heb ik het nog niet eens over de discussie dat je wettelijk gezien sowieso langer recht hebt op garantie, afhankelijk van de levensduur van een artikel, maar daarover zijn tal van topics te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharvinz
Ik krijg bij 2 verschillende apple stores te horen na 1jaar is je garantie eraf en we kunnen verder niks doen -,-''.
Terwijl normaal 2jaar standaard is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Doorgaans horen garantiekwesties in het shopping forum en niet in 4i. Dit onderwerp is daar echter al tot in den treure besproken. Als je zoekt in het shopping forum vind je een aantal topics met informatie over reparatie na 1 jaar en/of zonder factuur. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.