Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-08 15:48
Hoi

Op mij Dell vostro 1700 laptop krijg ik na een clean installatie van Windows vista home premium 32bits mijn bluetooth niet meer aan. Na de installatie heb ik sp1 en sp2 van vista geïnstalleerd maar nu wil de bluetooth met geen mogelijkheid aan.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd.
In apparaatbeheer is alles geïnstalleerd nergens meer een vraagteken achter en onder netwerkadapters is ook niets te vinden.
De schakelaar op mijn laptop voor bluetooth staat aan.
In de bios staat dat er een bluetooth adapter is geïnstalleerd en dat hij correct werkt en in de bios staat hij ook aan.
De volgende Bluetooth adapter zit in de laptop European - Dell TrueMobile 355 internal Bluetooth Module, for Vista.
Daar heb ik de drivers voor gedownload maar als ik hem wil instaleren zegt hij bluetooth activeren met Fn+f2 of schakelaar voor radio aan/uit. Deze heb ik aan staan maar daar reageert hij niet op met de installatie dus deze gaat niet verder.

Voordat ik de herinstallatie van vista begon stond de bluetooth uitgeschakeld in apparaatbeheer ik weet niet of dit nog uitmaakt?

Weet iemand hoe ik de bluetooth weer aan kan krijgen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels_vlaar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-08 15:48
Het werkt wel vreemd want ik heb gewoon weer vista geinstalleerd en geen xp waar deze link eigelijke voor is maar het werkt bedankt