Alarmsysteem met camera's en android gsm app

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 14:47
ik ben opzoek naar een alarmsysteem.

Hij moet uitbreidbaar zijn met rook/gas melders en minimaal 2 camera's
Tevens lijkt mij een web interface handig en bediening via gsm, en dan het liefst met een android gsm.
Ook zou het handig zijn als ik de camera's via m'n android gsm kan zien.
En zonder abonnement.

Iemand ervaring hiermee. heb wel gezocht maar alarmsystemen zijn nieuw en veel websites van diverse systemen komen bij mij onbetrouwbaar/wazig over.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 10:15
sorry, maar heb je uberhaupt zelf al wat onderzocht naar mogelijke opties? camera's kun je zien als je ze aan een server hangt en via het internet toegankelijk maakt (tel abbo met onbeperkt internet of tel met wifi nodig) en verder wordt het gewaardeerd als je ook moeite hebt gedaan en niet gewoon een vraag plaatst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanv
stijnovinchi schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:11:
sorry, maar heb je uberhaupt zelf al wat onderzocht naar mogelijke opties? camera's kun je zien als je ze aan een server hangt en via het internet toegankelijk maakt (tel abbo met onbeperkt internet of tel met wifi nodig) en verder wordt het gewaardeerd als je ook moeite hebt gedaan en niet gewoon een vraag plaatst..
ehhh, ja dat staan toch in de tweede alinea?!
en ja ik heb onbeperkt internet op m'n mobiel.
Dacht dat een forum voor vragen is en ik vraag ook niet of je voor mij wilt zoeken, maar iemand die dit bv thuis heeft en het bevalt goed, dan is een merk en type voldoende.

forum
Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sorry hoor, maar GoT is dus niet de plek waar je even je wensenlijstje dumpt en wacht op antwoord, dat doe je bij de mediamarkt/bcc/whatever.
Hier verwachten we toch echt wel meer inzet.

Je eissen zijn zo ontzettende specifiek dat je daar zelf al een heel eind mee moet komen.
Wat heb je precies al gezocht, en gevonden? En wat heb je dan gevonden en wat was er mis mee?
Wat is uberhaupt je budget?
Moet het op een (windows) server draaien of moet het een eigen platform zijn?

Heb je al naar een Powermax+ gekeken?

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjanv
Koffie schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:25:
Sorry hoor, maar GoT is dus niet de plek waar je even je wensenlijstje dumpt en wacht op antwoord, dat doe je bij de mediamarkt/bcc/whatever.
Hier verwachten we toch echt wel meer inzet.

Je eissen zijn zo ontzettende specifiek dat je daar zelf al een heel eind mee moet komen.
Wat heb je precies al gezocht, en gevonden? En wat heb je dan gevonden en wat was er mis mee?
Wat is uberhaupt je budget?
Moet het op een (windows) server draaien of moet het een eigen platform zijn?

Heb je al naar een Powermax+ gekeken?
en die powermax+ waar jij het over heb daar kan ik geen van mijn wensen in terug vinden.
heb alles van elro en marmitek al gezien en dat is rommel in mijn inziens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:09

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

arjanv schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:41:
[...]

en die powermax+ waar jij het over heb daar kan ik geen van mijn wensen in terug vinden.
heb alles van elro en marmitek al gezien en dat is rommel in mijn inziens
This is complemented by a host of powerful capabilities: detection of smoke, gas and flooding, reliable full GSM backup capabilities, easy remote access via SMS, e-mail, mobile or regular phone or a secure web application, and much more
Maar goed, jij weet allemaal wat je al wil, dus succes met het vinden :Y)

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1