Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik ben al enige tijd op zoek naar een abonnement met telefoon en Internet. De meeste van abonnementen van dit type vind ik met 25/30 euro per maand iets te duur, zoals iPhone, HTC Desire etc.

Nu kwam ik in de Kampioen van augustus dit aanbod tegen. Het klinkt mij erg goed in de oren: Onbeperkt Internet (NL uiteraard), telefoon, redelijk wat belminuten en wat sms-jes. Volgens mij sluit dit goed aan bij wat ik nodig heb.

Nu vraag ik me af: Zitten hier addertjes onder het gras? Zijn er vergelijkbare aanbiedingen waar jullie van af weten? Is dit echt een goede aanbieding?

Ik heb even gekeken naar de voorwaarden. En de advertentie lijkt een correcte weergave, niets meer en niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nederlandse consumentenwetgeving beschermt consumenten zo goed mogelijk tegen "addertjes onder het gras" en kleine lettertjes. Als jij op dit aanbod wilt ingaan, moet je dat doen, maar verzamel wel zoveel mogelijk gegevens (zoals de advertentie, die je bij dit aanbod hebt gelinkt), zodat je bij een eventueel conflict een en ander kunt aantonen.
Meestal krijg je, als je ingaat op een aanbod, een welkomstbrief. Bewaar deze brief en envelop. Stop in de envelop alle gegevens die je n.a.v. de aanbieding hebt verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Redelijke aanbiedingen op de site. Het betreft in alle gevallen een T-Mobile Voordeel-Sim abo en T-Mobile heeft sindskort gratis internet op al z'n abonnementen.

Nokia 6700 ook voor 10 euro per maand. Let wel, 2 jaar contract en belminuten zijn volgens mij niet onbeperkt houdbaar. (zoals bij Relax abo's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Idd: dat 2-jarig contract is een 'addertje' en die belminuten zijn een maand houdbaar.

Verder is het gewoon een goed aanbod, mits je ergens woont waar T-mobile redelijke ontvangst heeft. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 14:29
Test inderdaad even of T-Mobile goede ontvangst heeft. Het is geen voordeelsim abo, maar een zogenaamd Bel & SMS wat volgens mij alleen op die site verkocht wordt... Vergeet niet dat er op hele minuten wordt afgerond! Verder prima site hoor, meerdere malen al iets besteld en nooit gekke dingen. Alleen nummerbehoud is wel eens moeizaam gegaan, maargoed dat heeft niet zo zeer met die site te maken..