Beste forumers,
ik ben sinds kort de eigenaar van een MS-Tech MC 1200 kast. De kast is voorzien van de volgende inhoud;
Hardware:
- All-In-One moederbord Asus M3N78-VM
- AMD Athlon II - X4 630 - 2.8HGz
- Onboard video kaart
- Onboard geluidskaart
- 2 Gig werkgeheugen
- 1,5 TB Harddisk
- Nog wat andere dingen die voor deze vraag denk ik niet ter zaken doen.
Software:
- Windows 7 Ultimate 32bit
- XBMC
Ik zit echter met de volgende twee problemen.
1. Ik zou graag de knoppen op de voorkant van de kast willen gebruiken maar deze werken niet. Dat wil zeggen, alleen als ik de knop voor video indruk start Windows Media Center op. De andere knoppen doen niets.
2. Daarmee kom ik gelijk tot mijn volgende probleem en dat is dat ik de knoppen graag zelf een functie toe zou willen wijzen.
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit (eenvoudig) op zou kunnen lossen. Nu ben ik, zoals je wellicht wel merkt, geen mega Tweaker dus ik zou jullie willen vragen de eventuele uitleg zo eenvoudig mogelijk te houden.
met vriendelijke groet en als vast ontzettend bedankt voor de moeite.
ik ben sinds kort de eigenaar van een MS-Tech MC 1200 kast. De kast is voorzien van de volgende inhoud;
Hardware:
- All-In-One moederbord Asus M3N78-VM
- AMD Athlon II - X4 630 - 2.8HGz
- Onboard video kaart
- Onboard geluidskaart
- 2 Gig werkgeheugen
- 1,5 TB Harddisk
- Nog wat andere dingen die voor deze vraag denk ik niet ter zaken doen.
Software:
- Windows 7 Ultimate 32bit
- XBMC
Ik zit echter met de volgende twee problemen.
1. Ik zou graag de knoppen op de voorkant van de kast willen gebruiken maar deze werken niet. Dat wil zeggen, alleen als ik de knop voor video indruk start Windows Media Center op. De andere knoppen doen niets.
2. Daarmee kom ik gelijk tot mijn volgende probleem en dat is dat ik de knoppen graag zelf een functie toe zou willen wijzen.
Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit (eenvoudig) op zou kunnen lossen. Nu ben ik, zoals je wellicht wel merkt, geen mega Tweaker dus ik zou jullie willen vragen de eventuele uitleg zo eenvoudig mogelijk te houden.
met vriendelijke groet en als vast ontzettend bedankt voor de moeite.