Laptop/Mac

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

• baky007
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-10 08:55
hallo iedereen,

waarschijnlijk zal dit de zoveelste zijn maar ik heb een laptop nodig ik heb momenteel een samsung. maar wil een nieuwe laptop.

vraag me af of het handig is om een MaCbook te kopen of een Laptop.
ik zo graag willen weten wat jullie ervaring is met bijv: macbook of advies over laptop.

ik zou graag een i7 processor willen met min 4GB Werkgeheugen voor de rest een goed videokaart ook wel handig. ik gebruik het vooral voor (redelijk) zware programma's

als jullie ervaring hebben met iets dergelijks graag hoor ik het.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb wel een goed advies, ga je eens in OSX en Mac's verdiepen, maak een lijstje van voor en tegens en kijk wat een vergelijkbare (windows) pc kost.
Dit is hetzelfde als vragen of iemand appels of peren zou aanraden als fruithapje, dat hangt enorm af van iemands voorkeur.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• McMark
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-12 13:29
Beste Baky007,

Ik heb even de tijd genomen om jou vorige topics door te lezen.
Hieruit blijkt dat je niet erg snel leert. Veel van jouw geopende topics komen eigenlijk op hetzelfde neer.
Jij wilt graag informatie zonder daar iets voor te hoeven doen.

Wij kunnen echt niet weten wat voor jou het beste is met de informatie die jij geeft. Ook kan je heel gemakkelijk zelf in het forum kijken naar ervaringen van macbooks. Ik geloof dat er een stuk of 15 delen zijn over Macbook ervaringen.

Nogmaals, ga eerst zelf eens kijken voordat je zomaar een vraag neer kwakt!!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Met bovenstaande heren.

Deze keuze kan alleen jij nemen. En zeker met een beperkte openingspost als deze kan dit alleen maar uitlopen op een fanboy-war. PC-fans zullen 'PC' roepen en Mac-fans roepen 'Mac'.

Kansloos dus. Je moet het echt zelf uitzoeken.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:24
Naast de tip van Tsurany is het ook belangrijk om te vermelden wat je met de laptop gaat doen en wat je andere eisen zijn zoals accuduur, grootte en je budget. Hier kunnen we namelijk helemaal niets mee...

Daarbij moet je ook weten dat Mac OS X geen Windows is. Alle programma's zoals je die voor Windows hebt, werken niet. Er zijn wel alternatieven of het programma is ook voor de Mac uitgegeven, toch blijft het anders. Daarbij moet er dus eigenlijk een duidelijke meerwaarde zijn voor een Mac. Denk aan grafische vormgevers waarbij een Mac gewoon een betere integratie met Adobe Creative Suite kent.

Daarnaast raad ik je aan *LET OP* - Wat moet ik kopen even door te nemen. Daarin staan goede tips om een juiste topicstart te maken waar wij wel wat aan hebben :)

[ Voor 13% gewijzigd door GENETX op 21-08-2010 10:50 ]

Verwijderd

Kijk naar de tweakers pricewatch, vul je eisen in en kijk wat er mogelijk is. Verder: Dell Studio 15 voldoet, Dell Inspiron 15R ook. Sony E serie ook. HP Envy ook. En of een Mac voldoet: kan je zelf checken. Zet alles naast elkaar, vergelijk op je andere eisen/budget. En kies. Zelf. Voor benchmarks/informatie over game-snelheid: http://www.notebookcheck.net/.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2010 11:28 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

wat hij zegt.

Dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.