Blu-Ray's omzetten naar DVD incl. menu's e.d., Mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Beste tweakers :)

Na helemaal gek te zijn geworden op Blu-Ray gaan mijn DVD's langzaamaan weg en koop ik alleen nog maar Blu-Ray's.
Maar omdat het DVD formaat nog redelijk mainstream is (denk aan laptop, vrienden, familie) wil ik toch graag eens een DVD backup houden.
Alles dubbel kopen ga ik uiteraard niet doen dus ik vroeg mij af of een Blu-Ray makkelijk naar DVD is om te zetten.

Met programma's zoals AnyDVD HD en DVDFab kan dit allemaal en ben ik ook bekend mee maar ik wil uiteraard weer iets wat er niet is |:( .
Ik zou graag willen dat alle menu's ook mee gaan en dat kan geen van de programma's die ik tot nu toe gevonden heb.

Weet iemand een goede tool die de complete Blu-Ray omzet naar DVD formaat incl. menu's e.d....? dus 1 op 1 wel van HD Blu-Ray naar SD DVD downscalen dus niet een Blu-Ray/HD bestanden op een DVD schijf maar echte .vobjes e.d.
Het mag best een paar tientjes kosten dus freeware is niet noodzakelijk.

Alvast bedankt! _/-\o_

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Iemand? :X

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Ja maar werken de munu's dan ook in het DVD formaat, zover ik weet kan DVDFab alleen de hoofdfilm omzettem maar niet de menu's.