Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJaapS
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-01 19:09
De vraagstelling zal nog wel bekent zijn voor iedereen die recentelijk een theorie examen heeft gedaan voor de rijvaardigheid, en daar komt deze vraag ook vandaan.

Nee ik wil niet spieken bij mijn theorie, maar ik hoop binnenkort een motor rijbewijs te hebben en dan regelmatig met wat maten te gaan touren. En daarbij is het handig om met elkaar te kunnen praten tijdens de rit.
Continu bellen is natuurlijk een no-no maar een skype gesprek via mobiel zou ideaal zijn.
Dat of voor een smak geld een goede porto halen.

Nou vraag ik me af, is het toegestaan om te skypen via mijn mobiele verbinding op mijn HTC Hero.
Kan dat wel met de beperkte bandbreedte van een mobiele verbinding?

En iets wat nog semi-gerelateerd is, wat doet de Proxy van KPN? Ik zie het ding her en der genoemd worden en dat zou bepaalde sites blokkeren, het maakt voor mij mn internet alleen maar langzaam. Helpt dit KPN mijn surfgedrag in de gaten te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rawit
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2024
In de voorwaarden van Surf & Mail staat dat het gebruik van VOIP via het KPN netwerk niet is toegestaan.

Maar...

Het kan wel :)

Volgens mij blokkeert die proxy niet veel meer, dat was vroeger anders. Ik denk nu dat ze gewoon bepaalde poorten monitoren en bij overmatig gebruik een waarschuwing sturen.