Toon posts:

USB Hub voor de Macbook

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mede-Apple fans,

Wie een Macbook (Pro) heeft, moet er wel eens last van gehad hebben; te weinig USB poorten. Natuurlijk is dit op te lossen met een Hub. Verder zou ik graag een self-powered-hub willen. Geld speelt geen rol, als het maar mooi is voor het plaatje ;) Heeft iemand ervaringen met goede/slechte hubs?

(Offtopic: op het World Wide Web een mooi plaatje van Apple gevonden: http://www.vintagemyspacelayout.com/layouts/view/129 )

• J0HAN
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:50
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://gadgetgrid.gadgetgridllc.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2008/08/usb_firewire_hub_for_macmini1.jpg

Wordt verkocht als hub voor de Mac Mini, maar past misschien ook wel bij je MacBook Pro?

[ Voor 25% gewijzigd door J0HAN op 20-08-2010 20:18 ]

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Verwijderd

Topicstarter
J0HAN schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:17:
Zoiets?
[afbeelding]

Wordt verkocht als hub voor de Mac Mini, maar past misschien ook wel bij je MacBook Pro?
gebruik je hemzelf ook / Snelle reply :D

Eet dit: Chille hub, netjes 6 poortjes, maar om 35 euries aan uittegeven, We zijn nog wel 'd Hollanders he ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 20:23 ]

• J0HAN
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:50
Nee, zelf ben ik ook nog op zoek.

Ik heb mijn MacBook Pro pas iets meer dan een week.

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Verwijderd

Topicstarter
J0HAN schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:18:
Nee, zelf ben ik ook nog op zoek.

Ik heb mijn MacBook Pro pas iets meer dan een week.
Ha, mooi. En bevalt ie?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Om voor elke accessoire een apart topic aan te maken lijkt me wat overdreven. Als je een USB hub zoekt, kun je het beste gebruik maken van de Pricewatch. Daar kun je kiezen wat voor een hub je wilt hebben, of ie bus powered of een eigen voeding moeten en sorteren op prijs. Aan de hand van de foto's en de ervaringen van andere Tweakers kun je dan uiteindelijk zelf bepalen of hij mooi bij je MacBook past. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.