Hallo,
Ik ben al enige tijd fora aan het aflezen op zoek naar de geschikte router.
Op dit moment hebben we een sitecomrouter van een jaar of 2 oud, maar via deze is internet op de benedenverdieping halen onmogelijk.
De router moet een groot zendbreik hebben om zo op 2 verdiepingen waardig internet te hebben (+evt op terras buiten).
Op de router moeten 2 laptops werken (waarvan eentje met de oude b/g standaard, en eentje met n) + 1 vaste bedrade pc.
De prijs zou rond de €100 mogen zijn, maar als het echt moet mag dat er over gaan.
Ik zoek dus een router waar ik een tijdje mee voort kan en die een goed bereik+snelheid beidt en die dan ook redelijk recent is. Dus welke router is dé router van het moment?
Volgende routers had ik reeds opgemerkt:
D-Link DIR-655 ( maar deze is dan al weer 2-3 jaar oud...)
D-Link DIR-825 (...)
Linksys WRT320N Gigabit N (...)
Linksys WRT610N Dualband (zijn meerprijs wel waard?)
Of andere...?
Alvast bedankt!!
Ik ben al enige tijd fora aan het aflezen op zoek naar de geschikte router.
Op dit moment hebben we een sitecomrouter van een jaar of 2 oud, maar via deze is internet op de benedenverdieping halen onmogelijk.
De router moet een groot zendbreik hebben om zo op 2 verdiepingen waardig internet te hebben (+evt op terras buiten).
Op de router moeten 2 laptops werken (waarvan eentje met de oude b/g standaard, en eentje met n) + 1 vaste bedrade pc.
De prijs zou rond de €100 mogen zijn, maar als het echt moet mag dat er over gaan.
Ik zoek dus een router waar ik een tijdje mee voort kan en die een goed bereik+snelheid beidt en die dan ook redelijk recent is. Dus welke router is dé router van het moment?
Volgende routers had ik reeds opgemerkt:
D-Link DIR-655 ( maar deze is dan al weer 2-3 jaar oud...)
D-Link DIR-825 (...)
Linksys WRT320N Gigabit N (...)
Linksys WRT610N Dualband (zijn meerprijs wel waard?)
Of andere...?
Alvast bedankt!!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 19:40 ]