Goedendag,
Ik probeer bestanden te benaderen via een website die niet in de webdirectory staan.
Had dit proberen willen op lossen door een htaccess bestand aan te maken in de webdir met de volgende code:
Hier is de webroot op de E schijf en het lied op de D schijf. Ik krijg hierdoor echter een 403 Forbidden error dus dit is niet de oplossing.
Ik heb met virtual hosts de website op de server ingesteld:
En dacht ik dat als ik een subdomein aanmaak met een andere DirectoryIndex het probleem opgelost te krijgen maar ik krijg het subdomein niet voor elkaar:
Enig idee wat ik verkeerd doe?
Ik probeer bestanden te benaderen via een website die niet in de webdirectory staan.
Had dit proberen willen op lossen door een htaccess bestand aan te maken in de webdir met de volgende code:
code:
1
2
3
| RewriteEngine On RewriteBase / RewriteRule ^lied.mp3$ D:/muziek/lied.mp3 [L] |
Hier is de webroot op de E schijf en het lied op de D schijf. Ik krijg hierdoor echter een 403 Forbidden error dus dit is niet de oplossing.
Ik heb met virtual hosts de website op de server ingesteld:
code:
1
2
3
4
5
6
| <VirtualHost *:80> ServerName www.domein.nl ServerAlias domein.nl DirectoryIndex index.php index.html DocumentRoot E:/Web/domein/ </VirtualHost> |
En dacht ik dat als ik een subdomein aanmaak met een andere DirectoryIndex het probleem opgelost te krijgen maar ik krijg het subdomein niet voor elkaar:
code:
1
2
3
4
5
6
| <VirtualHost *:80> ServerName mp3.domein.nl ServerAlias mp3.domein.nl DirectoryIndex index.php index.html DocumentRoot D:/muziek/ </VirtualHost> |
Enig idee wat ik verkeerd doe?