Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hallo

Ik merkte dit probleem gisteren voor het eerst op. Na het uitschakelen van de telefoon had ik moeite hem weer aan te krijgen. Na het opstarten maar voordat het Windows Mobile-logo getoond werd viel het apparaat uit (zwart scherm), en starte hij opnieuw op.
Hij bleef dit doen, dus heb ik de batterij eruit gehaald voor 60 seconden, daarna terug erin, met de netstroom erbij en toen ging het goed.

Vanmiddag zette ik mijin telefoon uit, maar toen ik hem daarna aan probeerde te zetten werkte hij niet meer.

Hij gaat aan en de back light op 100%. Na 2 seconden verschijnt "smart mobility". 5 seconden later R/ G/ D rechtsonderin in beeld met getallen. Na 10 seconden gaat de verlichting dimmen en reageert het toestel totaal nergens meer op. Stekker erin of eruit geen reactie (LED blijft aan of juist uit), en knoppen functioneren niet.

Ik heb de batterij volledig opgeladen, maar geen verschil. Zowel aansluiten via USB als 220 V maakt niet uit. Ik heb de accu meermaals uit het apparaat gehaald en een reset uitgevoerd. Starten zonder batterij weigert hij sowieso. Met of zonder miniSD-kaart of SIM geen verschil.

Er is geen aangepaste ROM geïnstalleerd en het apparaat werkt al 2 jaar zonder problemen.

Wat nu?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• bReChThOu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-11 10:34

bReChThOu

Team Belgium

Probeer eens een hardreset (je bent dan wel al je gegevens kwijt):

http://www.smartphoneshop...htc-p4550-tytn-ii-nl.html

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:32
Na die 10 seconden R/G/D scherm begint hij normaal met het opstarten van Windows Mobile, dus ik vermoed dat het probleem daar zit.
Neem een backup van al je programma's, contacten en berichten, en installeer dan ineens eens de laatste WM6.1.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Eagle Creek
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Nouja, ik hoopte dus eigenlijk dat jullie een gaaf cool stoer idee hadden om dat te voorkomen.
Malantur schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:22:
Na die 10 seconden R/G/D scherm begint hij normaal met het opstarten van Windows Mobile, dus ik vermoed dat het probleem daar zit.
Neem een backup van al je programma's, contacten en berichten, en installeer dan ineens eens de laatste WM6.1.
Ik weet niet of hij zover komt eerlijk gezegd. Hij blijft namelijk hangen op het R/G/D-scherm zelf. De vorige keer was de reboot ná dit scherm (tijdens Windows zeg maar).
Hoe maak ik een back-up als ik niet op kan starten?

• Malantur
Probeer eens met SPB backup.
En als dat niet werkt zit er niet veel anders op...

• Eagle Creek
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
SPB backup draait vanuit Windows?

• Malantur
Nu ik erop denk: ik vrees dat het deels windows en deels mobile is...
Ik zie iig niet meteen een manier om je spullen er nog af te krijgen, maar de nieuwe rom zal waarschijnlijk het niet-opstarten-probleem wel oplossen.

• Eagle Creek
  • Nu online

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Mja, daar heb ik dus niet zoveel aan ;).

Ik vrees dat het dan toch een hard reset wordt :(?
Ik zie net dat MyPhone geen smsjes meeneemt buiten de normale mappen om, klopt dat? In dat geval zou ik héél erg balen ..

[ Voor 43% gewijzigd door Eagle Creek op 20-08-2010 23:05 ]

Pagina: 1