Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Instellingen fotogallery's dmv reg file werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 15:00
Door middel van de onderstaand reg file stellen wij de pc's in op onze vista x64 machines. Het gaat om de instellingen voor het importeren van foto's dmv van de fotogallery. Als ik de regfile draai worden de instellingen echter niet goed toegepast. Als ik dit dan controleer door in de fotogallery te kiezen voor bestand --> opties --> tabblad importeren. De instellingen zijn dan wel correct ingevoerd, maar werken toch nog niet. Als ik dan op Ok druk en wederom probeer werkt het ineens wel. Het lijkt er dus op alsof de instellingen nog moeten worden bevestigd. Is er een manier waarop ik dit kan ondervangen? Het is dus de bedoeling dat de instellingen direct actief worden zonder tussenkomst van de gebruiker.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Photo Acquisition\Camera]
"FilenameTemplate"="C:\\temp\\Foto-import\\$(GroupTag)\\$(GroupTag[ ])$(AcquisitionSequence).$(OriginalExtension)"
"AcquisitionFlags"=dword:00000029
"FolderTemplateId"=dword:00000006
"FileTemplateId"=dword:00000001
"RootDirectory"="C:\\temp\\Foto-import"

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Ik neem aan dat de settings wel werken, als je de PC eerst reset?
Zo ja : Moet je eens kijken wel process je moet killen en opnieuw starten of service stoppen en starten om het zelfde effect te krijgen.
Zo nee : Moet je eens kijken met een registery change record tooltje om te kijken of het programma na het drukken op "Ok" nog iets meer aanpast.

Vista Photo-Gallery is trouwens verouderd, en vervangen door Live Photo-Gallery

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 15:00
djexplo schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:19:
Ik neem aan dat de settings wel werken, als je de PC eerst reset?
Zo ja : Moet je eens kijken wel process je moet killen en opnieuw starten of service stoppen en starten om het zelfde effect te krijgen.
Zo nee : Moet je eens kijken met een registery change record tooltje om te kijken of het programma na het drukken op "Ok" nog iets meer aanpast.

Vista Photo-Gallery is trouwens verouderd, en vervangen door Live Photo-Gallery
Sorry voor de late reactie. Ik ga testen of rebooten werkt, anders reg tool.

Goeie tips, compleet in een andere richting dan wij dachten.