Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Situatie:
SBS 2008 op VmWare ESXi (DL380G7)
Terminal Server Windows 2008R2 64 bit op VmWare ESXi (DL380G7

Via GB verbonden, snelheid van filetransfer is maximaal.

Wanneer ik inlog met een user die voorzien is van folder redirection / roaming profile dan duurt het laden van "waiting for user profile service" 30 seconden.

Als ik inlog met administrator (lokaal profiel / geen folder redirection, geen gpo's) dan gaat het goed.

Als ik de GPO's uitschakel, lokaal profiel instel, folder redirection uit zet dan is het nog steeds even traag.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:01
erg summier..... laten we beginnen met de virtuele hardware configuratie, hoeveel virtual cpu's heeft de VM toegewezen gekregen :?

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Powershell schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:37:
erg summier..... laten we beginnen met de virtuele hardware configuratie, hoeveel virtual cpu's heeft de VM toegewezen gekregen :?
SBS 2008 heeft 2 vcpu
TS01 heeft 2 vcpu

Beide hebben 8 GB RAM toegewezen gekregen.
De boel draait op lokale storage met 15K schijven erin, gekoppeld aan een HPP410 adapter met 512 mb ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:40

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:32:
Als ik inlog met administrator (lokaal profiel / geen folder redirection, geen gpo's) dan gaat het goed.
Local admin of Domain Admin?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beide geen probleem.

Maar het probleem is inmiddels opgelost.

Ik moest nog de volgende GPO inschakelen:

Allow asynchronous user group policy processing when logging on through terminal services.