Gister avond ik me mbp zoals bijna elke avond, dichtgeklapt terwijl hij nog aanstond. Vanmorgen dacht ik even snel me mail te checken, maar het beeld bleef zwart. Ik zet de mbp helemaal uit, en zet hem weer opnieuw aan. Het enigste wat ik hoorde is de optical drive die initialiseerd en de hd die begint te draaien en initialiseerd. Verder helemaal niks, zwart beeld en geen gong. Het lampje aan de voorkant gaat wel aan en blijft branden. Als ik dan me deksel dicht doe dan dimt het lampje (nog geen seconde), tot ie uit is en gaat dan meteen weer branden.
Nog geen paniek, ik probeer de PRAM te resetten, alleen helaas ik hoor geen gong. Daarna gebprobeerd SMC te resetten, alleen ook nu geen resultaat.
Nu ben ik wezen zoeken maar kan niks nuttigs meer vinden. Heb gelezen over NVIDIA probleem, maar dan zou hij verder nog wel moeten opstarten, maar er gebeurd niks meer na hij aanstaat.
Nog geen paniek, ik probeer de PRAM te resetten, alleen helaas ik hoor geen gong. Daarna gebprobeerd SMC te resetten, alleen ook nu geen resultaat.
Nu ben ik wezen zoeken maar kan niks nuttigs meer vinden. Heb gelezen over NVIDIA probleem, maar dan zou hij verder nog wel moeten opstarten, maar er gebeurd niks meer na hij aanstaat.