Probleem is dat de verbinding hooguit een uur werkt, hierna moet ik de router uit/aan zetten om weer verbinding te krijgen. De Windows 7 netwerk troubleshoot wizard kan dan geen verklaring vinden voor het probleem (en ik ook niet). Als de internetverbinding wegvalt, kan ik ook niet meer in de router zelf inloggen. De router staat op fabrieksinstellingen. De verbinding is altijd "excellent". ALS de verbinding werkt, is het ook perfect en haal ik volgens speedtest.net de snelheid van mijn abonnement (25 mbit). Ik gebruik geen Bittorrent of andere apps die veel connecties opengooien.
Wat ik heb geprobeerd:
1. Ander kanaal kiezen (de sterkste kanalen bij mij in de buurt zijn 11 dus ik heb nu kanaal 1 gekozen.
2. LAN IP en DHCP range van de router verandert van 192.168.0.x naar 192.168.1.x, omdat ik ergens heb gelezen dat dit ook mijn problemen zou kunnen verhelpen.
Dit bood dus geen soelaas... Kan iemand mij uit de brand helpen?
p.s. mijn PS3 heeft zowieso bijna altijd problemen om een verbinding te krijgen met deze router dus die heb ik maar bedraad nu.
Wat ik heb geprobeerd:
1. Ander kanaal kiezen (de sterkste kanalen bij mij in de buurt zijn 11 dus ik heb nu kanaal 1 gekozen.
2. LAN IP en DHCP range van de router verandert van 192.168.0.x naar 192.168.1.x, omdat ik ergens heb gelezen dat dit ook mijn problemen zou kunnen verhelpen.
Dit bood dus geen soelaas... Kan iemand mij uit de brand helpen?
p.s. mijn PS3 heeft zowieso bijna altijd problemen om een verbinding te krijgen met deze router dus die heb ik maar bedraad nu.