Antimalware verwijderen: Windows boot niet meer *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste medeTweakers, ik vraag jullie hierbij om hulp, omdat ik er zelf niet uit kom.
Ik heb vandaag dus het antimalware virus op m'n laptop gekregen en het lukt me niet om hem te verwijderen omdat het virus mij geen processen laat runnen, dan komt ie gelijk met een warming en stopt het programma.

Ik heb me al helemaal suf gegoogled en overal zeggen ze dat het met spydoctor etc wel lukt, maar ik kan die programma's dus niet opgestart krijgen.

Help mij aub!

Ps: excuses voor de slechte zinnen, maar dit typt niet zo lekker op m'n iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:35

BHQ

Opstarten in safe mode met netwerktoegang en daarna kijken of je bijv. aan Malwarebytes (MBAM) kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah, het is gelukkig gelukt, ik en eindelijk safe mode ingekomen in Windows 7, dat blijkt dus Delete en vervolgensF8 te zijn, en van daaruit systeemherstel gedaan.

Slaap lekker allemaal xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een groter probleem met AntiMalware.

Op een gegeven moment liep de computer vast terwijl ik een oplossing zocht en nu blijft hij hangen net na het opstartscherm!! De computer wil richting het Windows laden, maar hij gaat niet verder naar het eind van de laadbalk. Hij start Windows dus niet op. Ook kom ik niet in de veilige modus, aangezien de pijltoetsen het niet doen als ik naar de optie wil gaan. Het hele keyboard doet het niet op dat moment. Komt dit doordat ik mij keyboard via USB het aangesloten, of is dat onzin?

Iemand een idee wat te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_camel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 14:33

dutch_camel

It's Orange!

Je kan proberen of je met een PS2 Keyboard wel kan booten, wanneer je PC deze poort nog heeft en je een PS2 keyboard hebt liggen natuurlijk.
Maar het is wel vreemd, omdat je PC zonder keyboard niet zal booten volgens mij?
Werkt je Keyboard wel in bijvoorbeeld de BIOS? Je kan volgens mij ook de TAB key gebruiken om naar Safe Mode te gaan.

Ik krijg het idee dat er meer aan de hand is dan een malware besmetting ...

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~