simpele versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views

• Bornau
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-02-2021
Mijn versterker heeft het begeven.

Het lijkt me niet nodig om weer een groot apparaat met tape, phone, radio, cd, aan te schaffen.

Is er een simpele en goedkope oplossing om mijn jack-pc-uitgang, eventueel via tulp, te versterken naar 2 stereoboxen en een subwoover?

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-02 22:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

Heb je geen garantie meer? Wat voor een set had je staan? Actieve of passieve sub? Zelf al wat gevonden?

via de pricewatch of bijvoorbeeld kieskeurig kun je vrijwel het volledige 'normale' nieuw aanbod vinden, stereo vanaf ~€100, 2.1 vanaf ~€240.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• ransbal
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Een T-Amp gebasseerd op een Tripath 202x Chip. Digtitaal, hoog rendement en goed geluid. Via ebay en soms marktplaats voor een habbekrats als fraai chinees import product te krijgen. Ik heb er ook één met een paar Chario luidsprekers :)

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:10
Heb je n versterkte (actieve) subwoofer?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Een beetje eigen inzet is inderdaad wel gewenst, dit is erg karig voor een TS. Zeker omdat je niet eens iets van een budget noemt, dus zelfs voor een boodschappenlijstje schiet dit nog te kort. Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

k stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.