• uutoosterpark
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-10-2024
Wat is het verschil tussen deze 2 all-in-one printers, op verscheidene sites staan verschillende dingen. Soms is er niet eens een verschil. Iemand mogelijk ervaring met 1 hopelijk 2 van deze printers? Ik wil namelijk een all-in-one kopen (deze 2 spraken me aan) en tja er is toch een prijsverschil tussen deze 2 machines

[ Voor 23% gewijzigd door uutoosterpark op 19-08-2010 23:01 ]

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 21:39

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Als je deze in de pricewatch naast elkaar zet dan zie je dat de Cd055b onder andere Bluetooth ondersteuning heeft, Wireless N, en deze kan ook kopieren, iets wat de C309G niet kan verder heeft de Cd055b ondersteuning voor wat meer papiersoorten.

Als je prijstechnisch kijk dan zit er bij de goedkoopste shop net ruim een tientje tussen, hetgeen wat je daarvoor terugkrijgt lijkt dit me de moeite wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uutoosterpark
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-10-2024
Dank voor de snelle reactie :)

De pricewatch heb ik inderdaad ook bekeken. Wat mij alleen opviel bij het kijken op andere sites was dat er niet echt een duidelijk verschil op te merken valt. Specificaties lopen uiteen. Daarnaast is er op de site van hp zelf maar 1 printer in deze serie die de c309g wordt genoemd : http://h10010.www1.hp.com...238444-410635-410635.html
Vraag me toch af of er een verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spongerobie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-09 21:39

Spongerobie

Keizacht de sponsigste!!

Wat ik van de HP site kan afleiden bestaat die hele Cd055b niet meer, ik denk dat die is samengevoegd met de C309g, want als je de specificaties van een c309g op de website van HP bekijkt dat dan krijg je de specificaties die in de pricewatch bij de Cd055b horen.

Wat ik dan wel weer vreemd vind, ben eens even bij een leverancier wezen snuffelen, en op de website kan ik de Cd055b dan WEL weer terugvinden maar de c309g weer niet...

ik denk dat toch dat het een opvolger of iets dergelijks is, zelf heb ik er dan geen andere verklaring voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 17:02
Misschien even een verduidelijking: Er zijn twee verschillende benamingen mogelijk voor één en het zelfde product.
De ene naam is een model nummer (C309g), die wordt gebruikt om binnen een bepaalde serie één specifiek model aan te duiden (C3 staat voor Photosmart serie, 09 is introductiejaar, g is het specifieke model qua features)
De andere is het productnummer (CD055B) en die kan nogal eens verschillen. De C309g is bekend onder meerdere productnummers, afhankelijk van waar die geproduceerd is en voor welke markt / regio hij geproduceerd is.
Handige tip om aan het modelnummer te komen (bijvoorbeeld in de winkel of bij vragen): Kijk naar de plek waar de patronen zitten, daar staat dat specifieke nummer.
Met het modelnummer kun je op de HP-site alles terugvinden.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freecelladdict
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 13:59

Freecelladdict

Langste serie? 67!

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij heeft de c309g geen duplex-eenheid, en cd055b wel. Ik zag de eerste bij een Dixons, en de tweede bij een MediaMarkt, en was ook benieuwd naar het prijsverschil...

Gigabyte GA-MA785G-UD3H - Athlon II 7850 BE - 2048 MB - 750+640 GB - Radeon HD 4650

Pagina: 1