[Joomla] Hyperlinks

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

Onderwerpen

• Veldmuus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-06 18:27
Beste tweakers,

Ik ben bezig met een website voor een zwemvereniging en ben van plan deze te maken in joomla.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:

Ik heb mijn ontwerp af en wil daarin een eventlist plaatsen,ik heb eventlist van schlu geinstalleerd. Het probleem is dat als ik een event heb aangemaakt dat er bij de eventlist heel veel linkjes worden aangemaakt. Deze wil ik verwijderen. ik wil alleen de link bij de datum en de rij van de titel bewaren. Ik heb al wat gevonden via F12 in IE, maar ik kan niet achterhalen in welk bestand ik wat moet aanpassen.

Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/7977/screenshot2yc.jpg

Nou is mijn kennis van Joomla nog vrij beperkt en ben ik nog alle opties aan het verkennen alleen ik kan voor dit probleem nog geen geschikte oplossing vinden.

De website is: *niet relevant*

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd en graag hoor ik de oplossing _/-\o_

Jerry Veldman

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 19-08-2010 21:52 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
MrDonkey schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:31:
Nou is mijn kennis van Joomla nog vrij beperkt en ben ik nog alle opties aan het verkennen alleen ik kan voor dit probleem nog geen geschikte oplossing vinden.
Dan is het tijd om de documentatie in te duiken en de code eens na te gaan spitten; dit moet makkelijk te vinden zijn in de code / template. Verder lijkt me dit meer een vraag voor het Joomla en/of schlu support/forum.

In de Devschuur hebben we het over zélf maken, programmeren. Ik zie geen code en geen concrete acties die je zelf al ondernomen hebt. De screenshot die je toont bevat enkel HTML/CSS en de pagina zelf. Hoe dat relevant is zie ik niet; je zult in de templates/php bestanden moeten gaan zoeken; de code die de client geserveerd krijgt is daarbij onbelangrijk. Tipje: Zoek in de code/templates naar class="eventtable" en zaken daar in de buurt; althans: dat zou mijn beginpunt zijn.

Bij deze het vriendelijke verzoek even onze Quickstart door te nemen zodat je in het vervolg weet wat we van een topicstart verwachten. Lees ook Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten even ;)

Tip2: default_table.php (en dat zijn er meer dan 1) bevat de zaken die je zoekt. ;) Ik ben zo gek geweest eerst te googlen wat "schlu" is (nooit van gehoord) en daarna "schlu" te downloaden, uit te pakken en een find op los te laten :X

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 19-08-2010 21:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.