[Hauppauge Wintv HVR 1700] TV-tuner geeft geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37
Ik weet niet of ik in het goede subforum ben maar ik gok het er maar op :)

In m`n pc zat een Hauppauge wintv HVR 1100 waar ik niet echt tevreden over was. Vooral de kwaliteit van het beeld vond ik tegenvallen. Daarom heb ik laatst een Hauppauge wintv HVR 1700 gekocht omdat ik hier positieve reviews over gelezen had. Nu heb ik hem geinstalleerd in m`n computer (zie specs onder) en lukt het me maar niet om beeld te krijgen. De kabel zit er natuurlijk in en ik heb de nieuwste driver en de nieuwste versie van Wintv 7 gedownload maar dit heeft geen effect. Het enige teken van leven dat ik tot dusver heb gehad is dat er rode balken met zwarte achtergrond aan beeld gegegeven worden. Ietwat met de kabelaansluiting ronddraaien verandert dit helemaal niet.

Ook met mediacenter is het niet mogelijk om het aan de praat te krijgen. Eveneens lukt handmatig instellen in wintv 7 niet. Weten jullie misschien manieren om dit aan de praat te krijgen of misschien software waar het makkelijker is om het handmatig in te stellen?

Het werkt in combinatie met:
-Intel C2D Q9450
-Asus PQ5L-E
-2x 2 Gb DDR-2 GEIL Geheugen (het probleem met de BSOD`s en hauppauge heb ik ook al gehad :P)
-Crucial 300 64 Gb SSD
-2x 500 Gb Hitachi in RAID1
-Ati Radeon 4870
-Coolermaster 700 Watt voeding
-Windows Vista Home Premium 64-Bit versie
-Ziggo analoge kabeltelevisie

De kabel is goed, de andere tv-tuner gaf hier prima beeld mee.

Alvast bedankt :)

FAQ en search leverde me niets concreets op

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37
Afbeeldingslocatie: http://www.brosk.nl/images/content/0404_schop.gif

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca