Ziggo reclame doet moeilijk bij Opera

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Ik merkte vandaag al op dat scrollen op mijn desktop thuis vrij schokkerig gebeurde en op mijn Laptop is het zelfde aan de hand en zelfs onmogelijk de frontpage behoorlijk te bezoeken.

Ik weet dat ik nu het risico loop een ban op te lopen maar bij reclames die Opera traag maken blokkeer ik gewoon (niet de eerste keer trouwens op Tweakers). Alleen merk ik dat dit zelfs nu niet voldoende is en zelfs geblokt blijft het schokken aanhouden. Vermoedelijk is het dan ook de achterliggende javascript dat voor problemen zorgt.

Wat het meest merkwaardige is dat beide systemen eigenlijk zeer verschillend zijn.
Mijn desktop is een Core i7 (!) met windows 7.
Mijn laptop is een Dual Core met Ubuntu Linux.

Goed, morgen zijn de problemen weg en voorlopig lukt het me om de frontpage te bezoeken door gebruik te maken van de geforceerde device mobile device detect, maar minder actieve bezoekers zouden mogelijk niet zoveel moeite doen (hoewel het opera aandeel nog steeds klein is natuurlijk). Gelieve hier misschien in de toekomst toch rekening me te houden.

Bedankt.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:05

crisp

Devver

Pixelated

Er is intern hier al besloten om voor een volgende keer geen zijkanten in flash meer te accepteren; dat zou al een hoop moeten schelen... :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.