Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb door bepaalde complicaties niet de mogelijkheid een internet kabel naar mijn pc te trekken in mijn nieuwe huis om vervolgens te genieten van internet op zijn snelst.
Mijn huidige draadlos netwerkkaart in mijn pc is veroudert en ik vond het wel tijd voor een nieuwe, Alleen toen ik wat rond keek vond ik nergens echt goede reviews over netwerkkaarten voor draadloos netwerk. weet iemand hier van een kwaliteits netwerkkaart waarmee je met draadloos internet hoge snelheden kan behalen.

alvast bedankt :)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Wat zijn je wensen?
Afstand / belemmeringen (muren/plafonds etc.) / welke max. snelheid / a,b,g of n / max. budget

Maw... wat meer informatie zou zeer fijn zijn.
Verder geef je aan dat je zelf al gezocht hebt, wat heb je zoal gevonden als ik vragen mag?

Probeer anders de pricewatch en lees reviews van de users hier.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Afstand is ongeveer 10 meter
het signaal moet door ongeveer 2 muren en een plafond
de snelheid die ik behaalde met een ethernet-kabel was volgens een speedtest Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/712504298.png
de snelheid die ik wil heb ik het liefst rond deze getallen.
max budget van 150 euro.

ik had nog niet echt iets gevonden vandaar dat ik hier hulp zoek, ik zou naar de pricewatch en reviews kijken